Gå til innhold

Å snyte barna med fingrene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på skogstur med dattera og oppdaget plutselig at snørrklysa hang ned, og holdt på å smyge seg inn i munnen på treåringen. Hadde ingen anelse om at noe slikt kunne komme og hadde derfor ikke noe papir eller lignende tilgjengelig Brukte fingrene da ja. Og tørket av meg det verste i gresset. Og vasket fingrene så fort jeg fikk muligheten til det. Men det er ikke noe jeg gjør til daglig. Men det haraltså skjedd, For å være ærlig synes faktisk jeg det er verre å gå å se på snørrklysersom henger på leppa enn å vite at noen har vært borti griseriet med fingrene.

Men der har du et godt poeng, da. Du vaska jo henda så fort du fikk muligheten. Var det jeg synes var eklest egentlig, at mora ikke vaska seg etterpå. Usj.. Kvalmt..

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

7

• Lotte :o)

6

• morsan

5

• fjuppi

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest nasse nøff, nøff
Skrevet

Jeg gjør dette daglig, synes det er greit å slenge snørr i rundt meg slik at alle kan få litt bakterier og virus. Dette styrker imunforsvaret, har jeg hørt.

Gjest VannLilja29
Skrevet

Jeg synes det må gå an hvis man ikke har med papir eller har noen rundt seg som man kan spørre og prøver å få vasket seg så fort som mulig i etterkant.

Nå har jeg som regel alltid med meg antibac servietter, så jeg ville tatt en slik etterpå, men om jeg ikke hadde det så ville jeg prøvd så godt jeg kunne med det som var tilgjengelig...

At man gjør det som om det er nolmalt og ingenting å bry seg om er litt uforståelig for meg. Men jeg tror nok at vi er litt for redde for bakterier nå til dags. Å bli utsatt for noe bakterier bygger jo opp immunforsvaret, man kan ikke leve helt sterilt heller.

Det er i allefall det jeg tenker for å ikke få helt noia...

Skrevet

*hehe* Jeg er nok adskillig mer velutstyrt enn Svabø - ikke plass til noen sokker i bh'n her gitt! ;o)

Det er bare å kjøpe større bh, det!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...