Gjest prøver her og.. Skrevet 29. mai 2009 Skrevet 29. mai 2009 Var til gynekologisk undersøkelse for 3 dager siden. Han tok biopsi av livmorhalstappen min, så jeg regna med at det kunne blø litt. Men jeg blør ennå! Det har vært frisk blod, og kommet litt med noen timers mellomrom. I natt kom det ganske mye, og nå ser det ut som mensblod. Og jeg skal ikke ha mens før om en uke ca... Blir bekymra jeg.. Noen som vet? 0 Siter
Gjest gudi Skrevet 29. mai 2009 Skrevet 29. mai 2009 Min søster gjorde dette for et par år siden. Hun blødde masse, mye mer enn ved mensen. 0 Siter
Gjest gudi Skrevet 29. mai 2009 Skrevet 29. mai 2009 Min søster gjorde dette for et par år siden. Hun blødde masse, mye mer enn ved mensen. 0 Siter
Gjest VannLilja29 Skrevet 29. mai 2009 Skrevet 29. mai 2009 Jeg tok biopsi ved celleforandring for noen år siden. Kanksje 6 år nå. Jeg måtte på sykehus og sy noen dager etterpå (1 eller 2 dager) for jeg blødde og det formelig rant blod ut. Jeg tror det er vanlig å blø ganske mye men du burde nok sjekke det til legen om det ikke gir seg. 0 Siter
Gjest prøver her og... Skrevet 29. mai 2009 Skrevet 29. mai 2009 Min søster gjorde dette for et par år siden. Hun blødde masse, mye mer enn ved mensen. Takk for svar dere.. Regna med det var helt normalt, men jo mer jeg leste om blødninger på internett, jo mer bekymra ble jeg. hehe. Skal se det an noen dager til. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.