Gå til innhold

Dere som har tatt biopsi ved celleforandringer

Anbefalte innlegg

Gjest prøver her og..
Skrevet

Var til gynekologisk undersøkelse for 3 dager siden. Han tok biopsi av livmorhalstappen min, så jeg regna med at det kunne blø litt. Men jeg blør ennå! Det har vært frisk blod, og kommet litt med noen timers mellomrom. I natt kom det ganske mye, og nå ser det ut som mensblod. Og jeg skal ikke ha mens før om en uke ca... Blir bekymra jeg.. Noen som vet?

Skrevet

Min søster gjorde dette for et par år siden. Hun blødde masse, mye mer enn ved mensen.

Skrevet

Min søster gjorde dette for et par år siden. Hun blødde masse, mye mer enn ved mensen.

Gjest VannLilja29
Skrevet

Jeg tok biopsi ved celleforandring for noen år siden. Kanksje 6 år nå. Jeg måtte på sykehus og sy noen dager etterpå (1 eller 2 dager) for jeg blødde og det formelig rant blod ut. Jeg tror det er vanlig å blø ganske mye men du burde nok sjekke det til legen om det ikke gir seg.

Gjest prøver her og...
Skrevet

Takk for svar dere.. Regna med det var helt normalt, men jo mer jeg leste om blødninger på internett, jo mer bekymra ble jeg. hehe. Skal se det an noen dager til.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...