Gå til innhold

Konfirmasjonsgave belp?

Anbefalte innlegg

Gjest ny i gamet!
Skrevet

Hei,

Jeg og min mann er invitert i konfirmasjon (men skal ikke gå da vi ikke har anledning). Vi sender derfor gave. Konfirmanten er sønn av en litt fjern venninne vi ikke har sett på 5-6 år, og det føles derfor litt spesielt å bli bedt. Men spørsmålet mitt er; hva er et ok beløp å sende i gave? Hva ville du gitt i et liknende tilfelle?

Skrevet

Jeg fikk 200,- av naboer og venner av foreldra mine da jeg ble konfirmert for ti år siden. Så med inflasjon, kan vi si at det i 2009 blir 300? 400?

Gjest vellykket fest
Skrevet

Vi har nettopp hatt konfirmasjon. vårt barn fikk av naboer fra kr 100- 200. fra venner/fjern familie 300 - 400. fra inviterte gjester kr 500 - 1000. faddere/tanter kr 1000 - 1500. nå har jeg skrevet det slik ca. ingen av de som var invitert gav mindre en 500, selv om de ikke kunne komme på festen.

jeg synes at når en er invitert gir en litt mer en om en ikke er invitert.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...