Gå til innhold

Anbefalte innlegg

I sommer var jeg på ferie på Mallorca, der ble jeg syk. Den fjerde dagen fikk jeg kvalme, diare og magesmerter.

Det ble tilkallet lege og jeg ble kjørt snarest til sykehuset (der jeg ble i 5 dager)På sykehuset mente dem at jeg hadde en hepatitt infeksjon ,men at det ikke var A B eller C.

Jeg hadde veldig kvalme i 3 dager på sykehuset og sov nesten ikke i det heletatt.

Jeg fikk beskjed at jeg måtte holde meg unna fet mat, alkohol og parasetamolmiddel.

Etter jeg kom hjem er jeg forsatt plaget litt med kvalme og jeg sover dårelig.

Legen min skrev ut Imovan til meg og tok noen blodprøver, i blodprøven viste at leveren ikke er helt bra enda.

Og så til spørsmålet: Er det ikke farlig å ta Imovan 7,5mg ,vist

jeg lider av en leversykdom?

Legen min er på ferie så jeg får ikke spurt han

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/32964-hjemmev%C3%A6rende/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Christian Anker, spesialist i allmennmed

Jeg beklager at jeg idag ikke har tilgang til medikamentoversikten og derfor ikke får sjekket dette for deg, men vil tro at risikoen ved å ta en tablett Imovane daglig nok er beskjeden selv om du har lett avvikende leverprøver.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/32964-hjemmev%C3%A6rende/#findComment-129117
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...