Gå til innhold

Verdens mest....

Anbefalte innlegg

• Svar 54
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Colette

18

• ariadne

5

• morsan

5

• Mrs D

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Men ingen har vel vært så _raffinert_ gal som Hannibal Lecter..

LOL:-) Nei, du sier noe:-) Han er i hvert fall en eminent skuespiller - og det kan ingen ta fra han. Men det er faktisk denne kjekkasen fra Australia også :-)

Skrevet

Dr. House? :-) Joda..det er noe ved han, slem og drittsekkaktig og pillemisbrukende som han er:-) Men han er jo betegnet som sexymbolet for den intellektuelle/tenkende kvinne :-)

Ikke sant! :)

Skrevet

Ikke sant! :)

Jeg skjønner hva du mener da :-) Han er meget spesiell og faktisk tiltrekkende på sitt vis:-) Men jeg orker ikke å se på alle episodene med skumle sykdommer......

Skrevet

Jeg skjønner hva du mener da :-) Han er meget spesiell og faktisk tiltrekkende på sitt vis:-) Men jeg orker ikke å se på alle episodene med skumle sykdommer......

Ah, men jeg er mer fascinert av Hugh Laurie, enn av Dr. House. :))

Skrevet

LOL:-) Nei, du sier noe:-) Han er i hvert fall en eminent skuespiller - og det kan ingen ta fra han. Men det er faktisk denne kjekkasen fra Australia også :-)

Mine første møter med Hugh Jackman som skuespiller var i rollen som Wolverine, så jeg vet ikke om jeg vil plassere han i nærheten av Anthony Hopkins hva skuespillerprestasjoner angår riktig enda. Men lekker, det er han definitivt.

Skrevet

Mine første møter med Hugh Jackman som skuespiller var i rollen som Wolverine, så jeg vet ikke om jeg vil plassere han i nærheten av Anthony Hopkins hva skuespillerprestasjoner angår riktig enda. Men lekker, det er han definitivt.

Jeg skjemmes faktisk når jeg innrømmer at jeg satt og lurte på hvem han var da jeg så på "Australia". Hadde ikke sett han før jeg :-(

Skrevet

Ah, men jeg er mer fascinert av Hugh Laurie, enn av Dr. House. :))

OK:-) Jeg har ikke satt meg så mye inn i han som skuespiller - annet enn at han er dr. House.

Ilovenewyork
Skrevet

Jada, han er kjekk nok:-) Men det er noe med-. akkurat som den forrige du dro fram - de vet det så godt selv :-)

Ja det gjør de helt sikkert,og med god grunn... :o)

Skrevet

Ikke min smak mannfolk ;)

Det er forresten ikke ofte jeg ser en med det lille ekstra.

Hva med vokalisten i det samme bandet da? Turbongro (Hank von Helvete)

http://www.p4.no/story.aspx?id=304988

Jeg synes han er en flott person - ikke minst:-)

Mary Poppins
Skrevet

Absolutt kjekk!!!

Mine favoritter er Johnny Depp (naturligvis), men ellers synes jeg også Jared Leto er steinheit i Lord of War:

http://img2.sidereel.com/_icon/e9b.jpg

Også må jeg si at Leonardo Dicaprio i The Departen er relativt barsk. Andre kjekkaser er Matthew Mcconaughey, Christian Bale, Justin-Bobby Brescia (The Hills)....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...