Gå til innhold

Verdens mest....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke sett Australia, men så han da han ledet Oscar-showet - for en mann! Utrolig talentfull i tillegg til vakker.

• Svar 54
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Colette

18

• ariadne

5

• morsan

5

• Mrs D

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1243627530' post='4157737]

''Ah, han er så kjekk at jeg blir svimmel! :D''

Sitt i ro, så du ikke faller ;-)

''Sitt i ro, så du ikke faller ;-)''

Ja, viktig å ikke skli av setet....;-)

Skrevet

Jeg liker også han veldiig godt, men han er jo ikke klassisk pen eller sexy, da. Men han har noe ved seg som er veldig spennende, og som ikke synes på bilder.

Enig:-) Det er noe eget med han. Og han har i hvert fall vakre øyne :-)

Skrevet

Jeg har ikke sett Australia, men så han da han ledet Oscar-showet - for en mann! Utrolig talentfull i tillegg til vakker.

Ja, han er flott.-) Jeg tok en titt på Oscarutdelingen på Youtube - og der var han jo elegant og kjekk. Han er en litt annen type i "Australia" med lenger hår og skjegg. Du kan jo ta en titt her:

Sukk...han er ikke så verst som cowboy, synes jeg :-)

Skrevet

Jeg har ikke sett på House, annet enn små svisj forbi, og jeg ser at han snakker med mørk stemme og amerikansk aksent. Jeg tenker først og fremst på han i rollen som Bertie Wooster og hans lyse og optimistiske "Jolly good"...;-)

Ja, han har et talent for å spille overklassetulling. :)

Gjest Kayia
Skrevet

Absolutt kjekk!!!

Mine favoritter er Johnny Depp (naturligvis), men ellers synes jeg også Jared Leto er steinheit i Lord of War:

http://img2.sidereel.com/_icon/e9b.jpg

Også må jeg si at Leonardo Dicaprio i The Departen er relativt barsk. Andre kjekkaser er Matthew Mcconaughey, Christian Bale, Justin-Bobby Brescia (The Hills)....

Vi har veldig lik smak gitt - minus han Mathew- fyren. Han har et drag over ansiktet jeg ikke liker, så han bytter jeg ut med Justin Timberlake, hehe.... Og så kan han her få stå på listen også: http://www.nndb.com/people/652/000088388/barry-watson-1.jpg

Skrevet

Ja, han har et talent for å spille overklassetulling. :)

Ja, jeg digger den serien:-) vi har hele Jeeves & Wooster-serien på DVD:-)

Skrevet

Ja, jeg digger den serien:-) vi har hele Jeeves & Wooster-serien på DVD:-)

Heldiggris! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...