Gå til innhold

Han er jo knakende kjekk...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han er vel ikke så kjekk i vanlig forstand. Men jeg skjønner hva du mener:-) Han ustråler livslglede og en total kjærlighet for sitt fag:-) Og det er mye det :-)

Skrevet

Han er vel ikke så kjekk i vanlig forstand. Men jeg skjønner hva du mener:-) Han ustråler livslglede og en total kjærlighet for sitt fag:-) Og det er mye det :-)

Ja det er noe utrolig med den gutteaktige iveren han viser. Måtte hver og en av oss hatt det i jobbe vår, det ville vært gøy!

Skrevet

Ja det er noe utrolig med den gutteaktige iveren han viser. Måtte hver og en av oss hatt det i jobbe vår, det ville vært gøy!

Ikke sant? Jeg har absolutt ingen problemer med å forstå hva du mener. Iver/entuiasme/indre glød, er alltid tiltrekkende. Bortsett fra når det gjelder vår alles kjære Knut Jørgen Røed Ødegård (heter han det?) Det blir bare tooo much....

Skrevet

Sånn i etterkant av tråden under her, så har Hurum'en langt igjen...

Skrevet

Jeg synes han fremstår som veldig sjarmerende, og det kraftig pluss er det å se han så glødende opptatt av Ida, men jeg synes ikke han utmerker seg som pen.

Gjest Katten0
Skrevet

Ser vi på samme fyren? Syntes han ser sleik ut.

Skrevet

Litt for veik i utseende for min smak...

Skrevet

Han er ikke spesielt kjekk etter min mening, men det kan jo godt hende han har masse sjarm og utstråling.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...