Gå til innhold

Hva leser du nå?

Anbefalte innlegg

Gjest prust
Skrevet

Husker dere bøkene "Hva leste du nå?" i norsken på barneskolen? Kom bare på det i det jeg skrev overskriften...

Men altså - hva leser du for tiden (denne uka, skal lese i helga etc) av blader, aviser og bøker?

Jeg holder på med bøkene av Liza Marklund. Kjøpte Livstid helt tidlfeldig i påsken fordi jeg hadde gått tom for bøker, og har lånt en hel haug av henne på biblioteket. Ble ferdig med "Den røde vargen" nå i ettermiddag, lå og solte meg i bikini i hagen for første gang i år :-)

Ellers ligger jeg litt etter på et par blader jeg abonnerer på - I form og Agenda 3:16 - så de skal vel leses i helga. Så er det Fævennen da, som jeg prøver å få lest hver dag - mangler vel en dag, siden jeg var bortreit noen dager denne uka,

Skal hive meg over den neste boka i kveld tror jeg - lurer på om den het "Nobels testamente?" eller noe sånt?

AneM1365380603
Skrevet

Jeg har et Norsk Ukeblad på sengen, men det gjelder kanskje ikke ;)

Gjest prust
Skrevet

Jeg har et Norsk Ukeblad på sengen, men det gjelder kanskje ikke ;)

Jovisst gjelder det!

Jeg har forresten et Motor her ved siden av meg som jeg ikke har bladd i ennå - jeg leser litt i det hver gang, så det må jeg vel få gjort også denne helga.... Min kjære (kan jeg si det i kveld tro....) abonnerer på Automotorsport, men det leser jeg ikke.

AneM1365380603
Skrevet

Jovisst gjelder det!

Jeg har forresten et Motor her ved siden av meg som jeg ikke har bladd i ennå - jeg leser litt i det hver gang, så det må jeg vel få gjort også denne helga.... Min kjære (kan jeg si det i kveld tro....) abonnerer på Automotorsport, men det leser jeg ikke.

Leser du Motor?

Gjest prust
Skrevet

Leser du Motor?

Ja, pleier å bla i det i alle fall. Leser ikke detaljerte detser, men kanksje fakta-boksene som viser oppsummering av ulike typer biler eller dekk - og leserinnleggene pleier jeg å lese, og gjerne hvis det er noen litt mer samfunnsartikler der.

Overlater tekniske finesser til mannen min - orker ikke å involvere meg så veldig mye i hvilke dekk vi skal velge eller hvilke poleringsmidler som er best....

Men jeg var jo ganske involvert da vi kjøpte bil i sommer, ja.

Skrevet

Ja, pleier å bla i det i alle fall. Leser ikke detaljerte detser, men kanksje fakta-boksene som viser oppsummering av ulike typer biler eller dekk - og leserinnleggene pleier jeg å lese, og gjerne hvis det er noen litt mer samfunnsartikler der.

Overlater tekniske finesser til mannen min - orker ikke å involvere meg så veldig mye i hvilke dekk vi skal velge eller hvilke poleringsmidler som er best....

Jeg leser også Motor! Har gjort det siden jeg var ganske lita (pappa var NAF medlem), og har fortsatt med det. Synes faktisk Motor er ganske artig å lese, jeg! Heller "Motor" enn "Elle", i alle fall!

Gjest prust
Skrevet

Jeg leser også Motor! Har gjort det siden jeg var ganske lita (pappa var NAF medlem), og har fortsatt med det. Synes faktisk Motor er ganske artig å lese, jeg! Heller "Motor" enn "Elle", i alle fall!

Ja - uff - jeg føler meg helt malplassert med sånne typiske kvinneblader og interiørblader og liknende.... Unntaket er KK og Kamille, noen få ganger i året - ellers kjøper jeg aldri sånn typiske dameblad.

Jeg har også alltid lest Motor, har lest det så lenge jeg kan huske - sikkert helt fra 12-13 års alderen (hvis det fantes da...)

Skrevet

LOL:-) Det stemmer nøyatig med det inntrykket jeg har av deg:-)

AneM1365380603
Skrevet

Jeg likte godt å lese Illustrert vitenskap da jeg bodde hjemme.

Skrevet

Men det er jo ikke verst da:-) Det bladet har jeg aldri ofret mine øyne på:-)

Gjest prust
Skrevet

Det har jeg aldri hatt tilgjengelig, men optikeren har det, så jeg pleier å lese det når jeg er der (dvs et par ganger i året).

Husker jeg fikk det på sykehuset fra jobben da eldstemann ble født :-) Koselig!!!!

Gjest xbellax
Skrevet

Damernas! KK kan bare gå å legge seg!

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Har boka "Øya" som jeg skal starte på.

Ellers så leser jeg mye fagstoff.

Dersom jeg er trøtt, så blir det light-varianter som nett-surfing og lesing av omtrent alt tull jeg kommer over, eller jeg kan ta opp et Donald blad (!). Ukeblader kjøper jeg til jul og påske. Det er lite å lese og det varer ikke mange timene før bladet er "oppbrukt". Men til jul og påske er dette helt greit. :-)

Skrevet

Med fare for at det intellektuelle bildet av Bookworm skal forsvinne, svarer jeg hviskende at jeg leser "Sagnet om Lysets Rike" av Margit Sandemo...

*tusler stille ut igjen*

candyqueen_83
Skrevet

I kveld skal jeg begynne på Liza Marklund- Livstid.

Gjest prust
Skrevet

Har boka "Øya" som jeg skal starte på.

Ellers så leser jeg mye fagstoff.

Dersom jeg er trøtt, så blir det light-varianter som nett-surfing og lesing av omtrent alt tull jeg kommer over, eller jeg kan ta opp et Donald blad (!). Ukeblader kjøper jeg til jul og påske. Det er lite å lese og det varer ikke mange timene før bladet er "oppbrukt". Men til jul og påske er dette helt greit. :-)

Jeg leste Øya fornoen uker siden, og likte den veldig godt. Hadde den faktisk med til min mor i dag, for at hun skulle låne den, og hun satte i gang med en gang, den fenget visst henne helt fra første side :-)

Gjest prust
Skrevet

Med fare for at det intellektuelle bildet av Bookworm skal forsvinne, svarer jeg hviskende at jeg leser "Sagnet om Lysets Rike" av Margit Sandemo...

*tusler stille ut igjen*

Tjihi :-)

Gjest prust
Skrevet

I kveld skal jeg begynne på Liza Marklund- Livstid.

Har du lest de andre bøkene av Liza Marklund? jeg er helt hekta nå :-)

Gled deg til Livstid!

Gjest snart revisor
Skrevet

I denne uken har det gått i eksternregnskap med konseptuelle rammeverk, og nå er det kommuneregnskap som står for døren.

I sommer skal jeg ikke lese annet enn avisen og kanskje vi menn hvis jeg får tid... ;-)

Gjest bikku
Skrevet

Jeg leste Øya fornoen uker siden, og likte den veldig godt. Hadde den faktisk med til min mor i dag, for at hun skulle låne den, og hun satte i gang med en gang, den fenget visst henne helt fra første side :-)

Den leste jeg på Kreta i fjor sommer. Det var spesielt. Har vært på Spinalonga tidligere, også. Og alt snakket om dufter gjorde at jeg måtte gå opp i den tørre skråninga og plukke vill timian. Har det tørka på ei lita flaske nå :)

Selv har jeg nettopp lest "Kineseren" av Henning Mankell. Friskt med litt krim innimellom

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...