Gå til innhold

Hva leser du nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil bare tipse om kjempemorsomme "Kollektivt selvmord" av Arto Paasilinna. Kjempemorsom, om enn litt burlesk.

Gjest VannLilja29
Skrevet

Harry Potter and the deathly Hallows

Selv om mannen min mener at det er en barnebok...

Jeg synes den er ganske spennende og morsom og lese, og så får jeg jo lest noe engelsk da.

*fornøyd*

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Jeg leste Øya fornoen uker siden, og likte den veldig godt. Hadde den faktisk med til min mor i dag, for at hun skulle låne den, og hun satte i gang med en gang, den fenget visst henne helt fra første side :-)

Bra. :-)

candyqueen_83
Skrevet

Har du lest de andre bøkene av Liza Marklund? jeg er helt hekta nå :-)

Gled deg til Livstid!

Ja har lest dem :o) De er kjempegode. Livstid virker også veldig bra selv om jeg ikke har kommet så veldig langt :o)

Gjest Kimmie
Skrevet

Leser "andre virkeligheter" av Ingela Cole.

Skrevet

Akkurat nå er jeg mellom bøker, og da kaster jeg meg over Billy-bladene til gubben :)

Boka som venter er den første i Nifse Nella-serien :) Gleder meg. Eldstedatter har lest den og syntes den var fin.

Er nylig ferdig med Lesesirkelen av Elisabeth Noble. Ok bok, men langt fra noen favoritt.

Ellers gleder jeg meg til jeg skal til USA i sommer. Da skal jeg hamstre bøker :D:D:D:D

Skrevet

Jeg holder på med "Dødsbølgen" av Clive Cussler. Spenningsroman.

Skrevet

Jeg leser "Til musikken" av Ketil Bjørnstad. Fantastisk bra. Og det beste av alt er at dette er den første i en trilogi. "Elven" og "Damen i dalen" står i hylla og venter.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...