Gå til innhold

Når små talenter knekker sammen

Anbefalte innlegg

mariaflyfly
Skrevet

Helt forferdelig, og nok en grunn til å ha en nedre aldersgrense på slike programmer. Jeg er sterkt imot at unger skal være sirkusapekatter på tv.

Skrevet

*gråter*

Sånt er helt grusomt syns jeg! Enig med mariaflyfly at det burde eksistert en nedre aldersgrense.

Skrevet

Jeg leste om det på nettet, men orker ikke å se noen link - jeg klarer bare ikke å se de reaksjonene der og jeg synes det er for ille at det skal være slik.

En må selvfølgelig dyrke barnas talenter, men ikke i så stor grad som dette her.

AneM1365380603
Skrevet

Jeg leste om det på nettet, men orker ikke å se noen link - jeg klarer bare ikke å se de reaksjonene der og jeg synes det er for ille at det skal være slik.

En må selvfølgelig dyrke barnas talenter, men ikke i så stor grad som dette her.

Jeg har sett videosnutten, og reaksjonen til jenta var ikke bra. Dette skal hun leve med all sin tid, tillegg til at en kunne føle prsset hun hadde der og da.

brilleslangen
Skrevet

Ja det er synd på ho, og jeg er enig i at det burde være aldersgrense på slike konkurranser. det er bl.a tøft å skulle takle presset.. Ho fikk en ny muligheten til å framføre sangen og greide seg bra da og gikk videre til fialen. Jeg søkte for å finne ut hvordan ho greide seg i finalen(dagen etter) Ho hadde det mye bedre med seg selv da heldigvis. Så selv om ho ikke vant(ble blandt de tre beste) så gikk ho ut av konkurransen med verdighet. Men en tiåring burde slippe en slik påkjenning uansett om talentet så absolutt er tilstede

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...