Gjest britain's got talent Skrevet 30. mai 2009 Skrevet 30. mai 2009 10 år gamle Holly knekker sammen midt i framføringen i semifinalen. Stakkars jente... http://www.youtube.com/watch?v=F_-OHoDVaus 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 30. mai 2009 Skrevet 30. mai 2009 Helt forferdelig, og nok en grunn til å ha en nedre aldersgrense på slike programmer. Jeg er sterkt imot at unger skal være sirkusapekatter på tv. 0 Siter
filiokus81 Skrevet 30. mai 2009 Skrevet 30. mai 2009 *gråter* Sånt er helt grusomt syns jeg! Enig med mariaflyfly at det burde eksistert en nedre aldersgrense. 0 Siter
Colette Skrevet 30. mai 2009 Skrevet 30. mai 2009 Huff, så hjerteskjærende å se på:-( Jeg håper virkelig at denne dama vinner i stedet: http://talent.itv.com/videos/video/item_200287.htm så vesle Hollie slipper unna presset.Det skulle absolutt ikke ha vært lov å ha med barn i slike konkurranser. 0 Siter
Bookworm Skrevet 31. mai 2009 Skrevet 31. mai 2009 Jeg leste om det på nettet, men orker ikke å se noen link - jeg klarer bare ikke å se de reaksjonene der og jeg synes det er for ille at det skal være slik. En må selvfølgelig dyrke barnas talenter, men ikke i så stor grad som dette her. 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 31. mai 2009 Skrevet 31. mai 2009 Jeg leste om det på nettet, men orker ikke å se noen link - jeg klarer bare ikke å se de reaksjonene der og jeg synes det er for ille at det skal være slik. En må selvfølgelig dyrke barnas talenter, men ikke i så stor grad som dette her. Jeg har sett videosnutten, og reaksjonen til jenta var ikke bra. Dette skal hun leve med all sin tid, tillegg til at en kunne føle prsset hun hadde der og da. 0 Siter
brilleslangen Skrevet 31. mai 2009 Skrevet 31. mai 2009 Ja det er synd på ho, og jeg er enig i at det burde være aldersgrense på slike konkurranser. det er bl.a tøft å skulle takle presset.. Ho fikk en ny muligheten til å framføre sangen og greide seg bra da og gikk videre til fialen. Jeg søkte for å finne ut hvordan ho greide seg i finalen(dagen etter) Ho hadde det mye bedre med seg selv da heldigvis. Så selv om ho ikke vant(ble blandt de tre beste) så gikk ho ut av konkurransen med verdighet. Men en tiåring burde slippe en slik påkjenning uansett om talentet så absolutt er tilstede 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.