Gjest VannLilja29 Skrevet 30. mai 2009 Skrevet 30. mai 2009 Det gjorde derimot Diversity: http://www.youtube.com/watch?v=5pg3fvanDDc 0 Siter
Colette Skrevet 30. mai 2009 Skrevet 30. mai 2009 Har ikke hørt dem nevnt en gang jeg:-) Men heldigvis - jeg begynte å bli rimelig trøtt av medias fokusering på Susan Boyle - "Det er så utrolig rart at hun kan synge når hun ikke er pen". 0 Siter
Gjest Silver Fairy Skrevet 30. mai 2009 Skrevet 30. mai 2009 Knallstilig! Hmm..fikk for meg noe her: NHD må da være DOL's svar på Simon Cowell? Rett fra levra. Haha. 0 Siter
astridny Skrevet 31. mai 2009 Skrevet 31. mai 2009 Bra at de vant. Jeg syns ikke at sangere burde fått vært med i slike konkurranser. De har Idol. 0 Siter
AAA Skrevet 31. mai 2009 Skrevet 31. mai 2009 De som vant var gode. Den andre dansegruppa, Flawless, var også kanongode. Susan Boyle så faktisk overlykkelig ut over å ikke vinne. For henne kan det være det beste som har hendt. Nå blir noe av presset som hun tydeligvis slet med å takle, borte. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.