Gå til innhold

Brun

Anbefalte innlegg

Gjest vil bli brun
Skrevet

Om en uke skal jeg noe spesiellt og vil gjerne bli brun til da. Om det ikke blir fint vær...Er det farlig å ta solarium 20-30 min hver dag i en uke? vil det være veldig skadelig for huden? Orker ikke selvbruning...

Skrevet

Hvordan kan du orke solarium 20 minutter daglig i en uke, hvis du ikke orker å smøre inn kroppen i krem 2-3 ganger?

Skrevet

Jeg syns det høres mye og altfor ofte ut. Det anbefales ikke å starte så brått med solariums-soling. Det kommer også an på hva slags hydtype du har, lys-mørk.

Skrevet

Det ville jeg overhodet ikke ha anbefalt!

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Kan du kanskje ta 10 min i stede?

Gjest togli
Skrevet

Hvorfor orker du ikke selvbruning? Er jo mye raskere og gir ofte bedre resultat enn solarium, samt at det ikke er skadelig i det hele tatt.

Gjest selvbruning
Skrevet

20-30 minutter hver dag .... hvilken hud er det du har ?

Hvis du har lys hud, vil du nok til helgen flasse masse pga solbrenthet.

Selvbruningskremene er så bra nå for tiden, jeg hadde garantert valgt det.

Sitter på verandaen i solen her nå med brun flott kropp, neida har ikke solt meg, har smurt meg inn med selvbruningskrem :) Orker ikke ligge timesvis i sola.

Skrevet

Hvordan kan du orke solarium 20 minutter daglig i en uke, hvis du ikke orker å smøre inn kroppen i krem 2-3 ganger?

Vel talt!

Pluss at det å smøre seg inn med selvbruningsskrem er noe man kan gjøre hjemme, og slipper å farte ut og bruke tid på det.

Ufarlig er det også:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...