Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg leter etter en fin bikini.

Kan dere legge ut linker til fine bikiner? Har du kjøpt/sett en du synes er smashing? Jeg må ha en litt pushup overdel, og en bikinitruse som ikke er bare som en tråd på sidene.

• Svar 59
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• candyqueen_83

10

• Lillemus

6

• morsan

6

• Lotte :o)

6

Mest aktive i denne tråden

Gjest togli
Gjest Silver Fairy
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1243804241' post='4158546]

Vi har ganske lik smak :)

Men, steike for noen priser! Den fra Nelly, koster 1000 kr :-(

Jeg som er vant til å handle på H&M.... ;-I

Jeg reagerte også på prisene. En (veldig fin!) bikini kosta 1500,- Like bra jeg ikke har kropp til å gå med sånt, hehe. Hadde blitt dyrt!

Skrevet

Jeg reagerte også på prisene. En (veldig fin!) bikini kosta 1500,- Like bra jeg ikke har kropp til å gå med sånt, hehe. Hadde blitt dyrt!

Prisene var _langt over_ det jeg noen gang har brukt på bikini/badetøy :-(

Lurer på om jeg bare holder meg fast på HM... Lindex har forresten hatt noen veldig gode bikinitruser (kjøper truse/overdel separat), og de koster 98 eller 129. Vet ikke om de har det i årets kolleksjon, så jeg må nok ut på en butikkrunde for å se litt. Overdeler er typisk meg å kjøpe på HM for 98.

Gjest togli
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1243804241' post='4158546]

Vi har ganske lik smak :)

Men, steike for noen priser! Den fra Nelly, koster 1000 kr :-(

Jeg som er vant til å handle på H&M.... ;-I

Og kanskje ganske lik kroppsstørrelse? :)

Jeg føler også for å ha innlegg i overdelen ;)

Ja, prisen var ille! Jeg tror ikke jeg gidder å bruke så mye penger på bikini.... Den første bestilte jeg når jeg fikk "gavekort" fra LaRedoute med 50 % avslag på en vare, så bikinien kosta meg bare ca 200 kroner :)

Hvis du kjøper den, så gå for minst en str større enn du bruker til vanlig. I bukser og kjoler bruker jeg str. 36 (noen ganger 38). Bikinier og undertøy kjøper jeg alltid i str. 40. Synes underdelene sitter penere på da. Denne bikinien kjøpte jeg i str. 40, men jeg tror jeg kunne gått opp en str. til også. La Redoute opererer med sør-europeiske størrelser.

Skrevet

Og kanskje ganske lik kroppsstørrelse? :)

Jeg føler også for å ha innlegg i overdelen ;)

Ja, prisen var ille! Jeg tror ikke jeg gidder å bruke så mye penger på bikini.... Den første bestilte jeg når jeg fikk "gavekort" fra LaRedoute med 50 % avslag på en vare, så bikinien kosta meg bare ca 200 kroner :)

Hvis du kjøper den, så gå for minst en str større enn du bruker til vanlig. I bukser og kjoler bruker jeg str. 36 (noen ganger 38). Bikinier og undertøy kjøper jeg alltid i str. 40. Synes underdelene sitter penere på da. Denne bikinien kjøpte jeg i str. 40, men jeg tror jeg kunne gått opp en str. til også. La Redoute opererer med sør-europeiske størrelser.

''Og kanskje ganske lik kroppsstørrelse? :)''

*host* :-(

Gjest Rommelhoff
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1243804820' post='4158550]

Lurer på om jeg bare holder meg fast på HM... Lindex har forresten hatt noen veldig gode bikinitruser (kjøper truse/overdel separat), og de koster 98 eller 129. Vet ikke om de har det i årets kolleksjon, så jeg må nok ut på en butikkrunde for å se litt. Overdeler er typisk meg å kjøpe på HM for 98.

''Overdeler er typisk meg å kjøpe på HM for 98.''

:-P

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Kjøper man ny bikini hvert år?

Jeg kjøpte for..... 4-5 år siden. Tror jeg. Ser ingen grunn til å skifte dem ut. De er jo nesten ikke brukt. :-)

Skrevet

Jeg kjøpte for..... 4-5 år siden. Tror jeg. Ser ingen grunn til å skifte dem ut. De er jo nesten ikke brukt. :-)

Nei, samme her. Bikini er ikke akkurat det plagget som slites ut på en sommer liksom...

Gjest togli
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1243805250' post='4158556]

''Og kanskje ganske lik kroppsstørrelse? :)''

*host* :-(

Okei da ;-)

Tenkte mest på de derre push-up-ønskene dine, og kjente meg godt igjen *hehe*

Gjest togli
Skrevet

Følger den figuren på den siste bikinien der med...ved kjøp...tror du??

Selvsagt! I motsatt fall skal jeg ha pengene tilbake!!

Gjest togli
Skrevet

Kjøper man ny bikini hvert år?

Hadde det ikke vært for at jeg reiste til Spania om sommeren, så hadde jeg kanskje ikke sett nødvendigheten av ny bikini hvert år. Mine bikinier blir fort utslitte når vi er der nede. Bikinibuksene falmer og får sorte "sandprikker" osv.

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1243804820' post='4158550]

Jeg kjøper også alltid bikini i en av kjedebutikkene og sjelden over 150 kroner. Men jeg liker ikke helt at årets bilder hovedsakelig viser bukser med lav skjæring. Jeg liker høy skjæring, eller gjerne sånn at selve "trekanten" kan sitte lavt, men at stroppene på sidene skråner oppover og sitter over hoftebeinet. Og de kan gjerne være tynne som tråder, gjerne to. Knyting går også bra.

Skrevet

i år virker det faktisk som om cubus har en del fine... jeg har for første gang på mange år funnet bikini på cubus i år. den var bare "må ha", og jeg har vært veldig fornøyd med den hittil, selv om jeg normalt sett aldri engang gidder å gå på cubus fordi jeg aldri finner noe der.. så endte jeg opp der inne sammen med en vennine.. og der var den.

kjøpte både vanlig truse og boksershortstruse + topp til 300kr..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...