Gå til innhold

Anbefalte innlegg

candyqueen_83
Skrevet

Hadde det ikke vært for at jeg reiste til Spania om sommeren, så hadde jeg kanskje ikke sett nødvendigheten av ny bikini hvert år. Mine bikinier blir fort utslitte når vi er der nede. Bikinibuksene falmer og får sorte "sandprikker" osv.

?? Hørtes ikke ut som særlig god kvalitet på de bikiniene :P

• Svar 59
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• candyqueen_83

10

• Lillemus

6

• morsan

6

• Lotte :o)

6

Mest aktive i denne tråden

Gjest togli
Skrevet

?? Hørtes ikke ut som særlig god kvalitet på de bikiniene :P

Men så har de ikke kosta mer enn et par hundre kroner heller da ;)

Jeg synes det er bedre å sprette av maks 500 kroner på bikinier i året, så får jeg fornya meg fra sommer til sommer ;)

candyqueen_83
Skrevet

Men så har de ikke kosta mer enn et par hundre kroner heller da ;)

Jeg synes det er bedre å sprette av maks 500 kroner på bikinier i året, så får jeg fornya meg fra sommer til sommer ;)

Hadde vært litt digg å kunne kjøpe en bikini til 200 kr på H&M ja..

Gjest Et spørsmål
Skrevet

Hvorfor kan du ikke det da?

Skrevet

Sikkert fordi de har for store meloner. Eller for lange bryst, om du vil ;-)

candyqueen_83
Skrevet

For det finnes som regel kun opp til C-D cup.

candyqueen_83
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1243922468' post='4158946]

Sikkert fordi de har for store meloner. Eller for lange bryst, om du vil ;-)

De er ikke så lange enda heldigvis ;O) Men det kommer vel med åra.. Hehe.. Men innen da tror jeg kirurgen har tatt bort litt :o)

Gjest anna72
Skrevet

For det finnes som regel kun opp til C-D cup.

Hvor kjøper du bikini da, som også må ha høyere enn D-cup?

Jeg må ha DD-cup, og synes det er vanskelig å finne en fin bikini.

candyqueen_83
Skrevet

Hvor kjøper du bikini da, som også må ha høyere enn D-cup?

Jeg må ha DD-cup, og synes det er vanskelig å finne en fin bikini.

Jeg kjøpte på LaLina på St.hanshaugen. Det er litt dyrere, men de har god passform, og holder lenger enn 1 sesong :o)

Betalte vel rundt 1000 kr.

Butikken er gode på store cuper, og små omkretser.

Gjest togli
Skrevet

Du kan godt sende over litt puppefyll til meg ;-P

Skrevet

Nei, "årets bikini" er ike innkjøpt! :-) "Må" man kjøpe ny hvert år? Jeg kjøpte to bikinier + én badedrakt i fjor, og et par av de eldre bikiniene er fortsatt brukbare, så for min del tror jeg det holder:-)

candyqueen_83
Skrevet

Du kan godt sende over litt puppefyll til meg ;-P

Lol! Med glede ;O)

også en mor
Skrevet

Lol! Med glede ;O)

tror jeg har skjønt det slik at dere ikke akkurat er en b-cup. Selv er jeg en e-cup (eller enda mer om det er små størrelser) Hvor i svarte får man tak i skikkelig bikini /badedrakt me plass til utstyret? Tips om butikker "rl" eller online?

candyqueen_83
Skrevet

tror jeg har skjønt det slik at dere ikke akkurat er en b-cup. Selv er jeg en e-cup (eller enda mer om det er små størrelser) Hvor i svarte får man tak i skikkelig bikini /badedrakt me plass til utstyret? Tips om butikker "rl" eller online?

Online: Bravissimo.com

RL: LaLina i Ullevålsveien. Vet ikke hvor du bor men..

:o)

Gjest Elextra
Skrevet

Hadde det ikke vært for at jeg reiste til Spania om sommeren, så hadde jeg kanskje ikke sett nødvendigheten av ny bikini hvert år. Mine bikinier blir fort utslitte når vi er der nede. Bikinibuksene falmer og får sorte "sandprikker" osv.

''Mine bikinier blir fort utslitte når vi er der nede.''

Men sandstrender er nok mer skånsomt for bikinibukser enn norske svaberg. Særlig svabergene i indre Oslofjord virker som "høvel" eller grovt sandpapir på bikinibuksene. Svabergene lenger sør er bedre i så måte (også) *orienterer*.

Gjest Elextra
Skrevet

Nei, "årets bikini" er ike innkjøpt! :-) "Må" man kjøpe ny hvert år? Jeg kjøpte to bikinier + én badedrakt i fjor, og et par av de eldre bikiniene er fortsatt brukbare, så for min del tror jeg det holder:-)

Ja, om du kjøper flere bikinier og badedrakter om gangen bør jo innkjøpet holde et par år :P.

også en mor
Skrevet

Online: Bravissimo.com

RL: LaLina i Ullevålsveien. Vet ikke hvor du bor men..

:o)

aaa.....fått tips om bravissimo før, men glemte ut navnet. Takk skal du ha! *S*

Hvordan er størrelsene der i forhold til de størrelsene vi kan kjøpe herhjemme. F.eks i Triumph og Chantell. Noen erfaring?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...