candyqueen_83 Skrevet 1. juni 2009 Skrevet 1. juni 2009 Hadde det ikke vært for at jeg reiste til Spania om sommeren, så hadde jeg kanskje ikke sett nødvendigheten av ny bikini hvert år. Mine bikinier blir fort utslitte når vi er der nede. Bikinibuksene falmer og får sorte "sandprikker" osv. ?? Hørtes ikke ut som særlig god kvalitet på de bikiniene 0 Siter
Gjest togli Skrevet 1. juni 2009 Skrevet 1. juni 2009 ?? Hørtes ikke ut som særlig god kvalitet på de bikiniene Men så har de ikke kosta mer enn et par hundre kroner heller da Jeg synes det er bedre å sprette av maks 500 kroner på bikinier i året, så får jeg fornya meg fra sommer til sommer 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 1. juni 2009 Skrevet 1. juni 2009 Men så har de ikke kosta mer enn et par hundre kroner heller da Jeg synes det er bedre å sprette av maks 500 kroner på bikinier i året, så får jeg fornya meg fra sommer til sommer Hadde vært litt digg å kunne kjøpe en bikini til 200 kr på H&M ja.. 0 Siter
Gjest Et spørsmål Skrevet 2. juni 2009 Skrevet 2. juni 2009 Hadde vært litt digg å kunne kjøpe en bikini til 200 kr på H&M ja.. Hvorfor kan du ikke det da? 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 2. juni 2009 Forfatter Skrevet 2. juni 2009 Hvorfor kan du ikke det da? Sikkert fordi de har for store meloner. Eller for lange bryst, om du vil ;-) 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 2. juni 2009 Skrevet 2. juni 2009 Hvorfor kan du ikke det da? For det finnes som regel kun opp til C-D cup. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 2. juni 2009 Skrevet 2. juni 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1243922468' post='4158946] Sikkert fordi de har for store meloner. Eller for lange bryst, om du vil ;-) De er ikke så lange enda heldigvis ;O) Men det kommer vel med åra.. Hehe.. Men innen da tror jeg kirurgen har tatt bort litt ) 0 Siter
Gjest anna72 Skrevet 2. juni 2009 Skrevet 2. juni 2009 For det finnes som regel kun opp til C-D cup. Hvor kjøper du bikini da, som også må ha høyere enn D-cup? Jeg må ha DD-cup, og synes det er vanskelig å finne en fin bikini. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 2. juni 2009 Forfatter Skrevet 2. juni 2009 De er ikke så lange enda heldigvis ;O) Men det kommer vel med åra.. Hehe.. Men innen da tror jeg kirurgen har tatt bort litt ) En eventuell løsning, når den tid kommer; http://auralphonics.com/funnies/wp-content/uploads/2009/03/86-old-lady-boobs.jpg *ler* 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 2. juni 2009 Skrevet 2. juni 2009 Hvor kjøper du bikini da, som også må ha høyere enn D-cup? Jeg må ha DD-cup, og synes det er vanskelig å finne en fin bikini. Jeg kjøpte på LaLina på St.hanshaugen. Det er litt dyrere, men de har god passform, og holder lenger enn 1 sesong ) Betalte vel rundt 1000 kr. Butikken er gode på store cuper, og små omkretser. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 2. juni 2009 Skrevet 2. juni 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1243951529' post='4159176] En eventuell løsning, når den tid kommer; http://auralphonics.com/funnies/wp-content/uploads/2009/03/86-old-lady-boobs.jpg *ler* Hahaha ;O))) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 2. juni 2009 Skrevet 2. juni 2009 Hadde vært litt digg å kunne kjøpe en bikini til 200 kr på H&M ja.. Du kan godt sende over litt puppefyll til meg ;-P 0 Siter
morsan Skrevet 2. juni 2009 Skrevet 2. juni 2009 Nei, "årets bikini" er ike innkjøpt! :-) "Må" man kjøpe ny hvert år? Jeg kjøpte to bikinier + én badedrakt i fjor, og et par av de eldre bikiniene er fortsatt brukbare, så for min del tror jeg det holder:-) 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 2. juni 2009 Skrevet 2. juni 2009 Du kan godt sende over litt puppefyll til meg ;-P Lol! Med glede ;O) 0 Siter
også en mor Skrevet 2. juni 2009 Skrevet 2. juni 2009 Lol! Med glede ;O) tror jeg har skjønt det slik at dere ikke akkurat er en b-cup. Selv er jeg en e-cup (eller enda mer om det er små størrelser) Hvor i svarte får man tak i skikkelig bikini /badedrakt me plass til utstyret? Tips om butikker "rl" eller online? 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 2. juni 2009 Skrevet 2. juni 2009 tror jeg har skjønt det slik at dere ikke akkurat er en b-cup. Selv er jeg en e-cup (eller enda mer om det er små størrelser) Hvor i svarte får man tak i skikkelig bikini /badedrakt me plass til utstyret? Tips om butikker "rl" eller online? Online: Bravissimo.com RL: LaLina i Ullevålsveien. Vet ikke hvor du bor men.. ) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 2. juni 2009 Skrevet 2. juni 2009 Hadde det ikke vært for at jeg reiste til Spania om sommeren, så hadde jeg kanskje ikke sett nødvendigheten av ny bikini hvert år. Mine bikinier blir fort utslitte når vi er der nede. Bikinibuksene falmer og får sorte "sandprikker" osv. ''Mine bikinier blir fort utslitte når vi er der nede.'' Men sandstrender er nok mer skånsomt for bikinibukser enn norske svaberg. Særlig svabergene i indre Oslofjord virker som "høvel" eller grovt sandpapir på bikinibuksene. Svabergene lenger sør er bedre i så måte (også) *orienterer*. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 2. juni 2009 Skrevet 2. juni 2009 Nei, "årets bikini" er ike innkjøpt! :-) "Må" man kjøpe ny hvert år? Jeg kjøpte to bikinier + én badedrakt i fjor, og et par av de eldre bikiniene er fortsatt brukbare, så for min del tror jeg det holder:-) Ja, om du kjøper flere bikinier og badedrakter om gangen bør jo innkjøpet holde et par år . 0 Siter
også en mor Skrevet 2. juni 2009 Skrevet 2. juni 2009 Online: Bravissimo.com RL: LaLina i Ullevålsveien. Vet ikke hvor du bor men.. ) aaa.....fått tips om bravissimo før, men glemte ut navnet. Takk skal du ha! *S* Hvordan er størrelsene der i forhold til de størrelsene vi kan kjøpe herhjemme. F.eks i Triumph og Chantell. Noen erfaring? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.