Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Elextra
Skrevet

Nei, samme her. Bikini er ikke akkurat det plagget som slites ut på en sommer liksom...

''Bikini er ikke akkurat det plagget som slites ut på en sommer liksom...''

Jeg bruker bikinien ganske mye, elsker sol på kroppen og ferierer bestandig ved sjøen. Likevel er det sjelden jeg opplever virkelig å slite ut en bikini, selv om de blir mindre pene i baken etterhvert.

• Svar 59
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• candyqueen_83

10

• Lillemus

6

• morsan

6

• Lotte :o)

6

Mest aktive i denne tråden

candyqueen_83
Skrevet

aaa.....fått tips om bravissimo før, men glemte ut navnet. Takk skal du ha! *S*

Hvordan er størrelsene der i forhold til de størrelsene vi kan kjøpe herhjemme. F.eks i Triumph og Chantell. Noen erfaring?

Jeg har aldri kjøpt Triumph osv, så det vet jeg ikke. Kjøper kun Freya jeg. Syns det sitter best på meg.

Jeg målte meg hos LaLina, og kjøpte en bh og en bikini der. Resten kjøper jeg på Bravissimo :o)

Knallbra nettbutikk.

Gjest togli
Skrevet

''Mine bikinier blir fort utslitte når vi er der nede.''

Men sandstrender er nok mer skånsomt for bikinibukser enn norske svaberg. Særlig svabergene i indre Oslofjord virker som "høvel" eller grovt sandpapir på bikinibuksene. Svabergene lenger sør er bedre i så måte (også) *orienterer*.

Sikkert noe i det ;)

"Vår" strand i Spania har rullestein, så det er kanskje en medvirkende årsak til bikinitrøbbelet ;) Aller helst er det bittesmå sandkorn som legger seg i foret på bikinien og dette er håpløst å få bort. Tror ikke det har så mye med kvaliteten på bikinien å gjøre heller...

Skrevet

Ja, om du kjøper flere bikinier og badedrakter om gangen bør jo innkjøpet holde et par år :P.

Svært sjelden jeg kliner til på den måten, da ;-)

Skrevet

Sikkert noe i det ;)

"Vår" strand i Spania har rullestein, så det er kanskje en medvirkende årsak til bikinitrøbbelet ;) Aller helst er det bittesmå sandkorn som legger seg i foret på bikinien og dette er håpløst å få bort. Tror ikke det har så mye med kvaliteten på bikinien å gjøre heller...

Det gjelder å kjøpe sandfarget bikini;-) evt mønstret slik at sandkornene "gjemmes" i mønsteret.

Skrevet

Nei, samme her. Bikini er ikke akkurat det plagget som slites ut på en sommer liksom...

...men kjøper du bare klær når de gamle er utslitt, da? ;-)

Skrevet

tror jeg har skjønt det slik at dere ikke akkurat er en b-cup. Selv er jeg en e-cup (eller enda mer om det er små størrelser) Hvor i svarte får man tak i skikkelig bikini /badedrakt me plass til utstyret? Tips om butikker "rl" eller online?

Hvis du bor i Oslo kan jeg anbefale LaLina på det varmeste!

også en mor
Skrevet

Hvis du bor i Oslo kan jeg anbefale LaLina på det varmeste!

Takk for tips :)

også en mor
Skrevet

Jeg har aldri kjøpt Triumph osv, så det vet jeg ikke. Kjøper kun Freya jeg. Syns det sitter best på meg.

Jeg målte meg hos LaLina, og kjøpte en bh og en bikini der. Resten kjøper jeg på Bravissimo :o)

Knallbra nettbutikk.

Tror jeg skal forsøke meg på bravissimo. Hvor lang leveringstid har de sånn ca?

Gjest togli
Skrevet

Det gjelder å kjøpe sandfarget bikini;-) evt mønstret slik at sandkornene "gjemmes" i mønsteret.

Sikkert lurt ;)

Skrevet

Sikkert lurt ;)

...uansett er jeg enig med deg i at det neppe har noe med kvaliteten på bikiniene at sandkorn setter seg fast i stoffet.

candyqueen_83
Skrevet

Tror jeg skal forsøke meg på bravissimo. Hvor lang leveringstid har de sånn ca?

Hmm.. det har vel gått ca 2 uker.

Skrevet

...men kjøper du bare klær når de gamle er utslitt, da? ;-)

Hadde jeg kunnet bruke bikinier fra H&M til 79,50,- pr. del så hadde jeg nok hatt skuffen full...

Skrevet

Hadde jeg kunnet bruke bikinier fra H&M til 79,50,- pr. del så hadde jeg nok hatt skuffen full...

men det er jo et helt annet argument enn at bikinien ikke er utslitt og derfor holder det med den du har;-)

Skrevet

tror jeg har skjønt det slik at dere ikke akkurat er en b-cup. Selv er jeg en e-cup (eller enda mer om det er små størrelser) Hvor i svarte får man tak i skikkelig bikini /badedrakt me plass til utstyret? Tips om butikker "rl" eller online?

I Trondheim har She i Olav Tryggvasonsgt det beste utvalget, men også Reimers har en god del. Jeg handler ikke bh'er, bikini eller badedrakt på nett, det må bare prøves først.

Skrevet

men det er jo et helt annet argument enn at bikinien ikke er utslitt og derfor holder det med den du har;-)

Joda, men her i Trøndelag er bikinibehovet ytterst sjeldent så stort at man trenger særlig mange å variere mellom. For oss som ikke reiser til sydligere himmelstrøk i alle fall.

Gjest Et spørsmål
Skrevet

For det finnes som regel kun opp til C-D cup.

Huffda, det hørtes slitsomt ut.

Mary Poppins
Skrevet

Jeg pleier å kjøpe flere bikinier hvert år jeg. Noen kjøper jeg på nettet (ofte på victoriasecrets.com), og andre kjøper jeg i butikkene her. Pleier ikke kjøpe dyre bikinier. I forrige uke kjøpte jeg et par kjempefine fra H&M. En som er hvit med paljetter på foran, og en annen som er sort og hvit stripete..

http://shop.hm.com/no/shoppingwindow?dept=DAM_BEACH_BATH&shoptype=S

Side 6 og nr 2 fra høyre

Side 8 og nr 2 fra venstre

Fra V.S har jeg bestilt følgende:

http://www2.victoriassecret.com/commerce/onlineProductDisplay.vs?namespace=productDisplay&origin=onlineProductDisplay.jsp&event=display&prnbr=CP-224671&page=1&cgname=OSSWMBIKZZZ&rfnbr=1232

http://www2.victoriassecret.com/commerce/onlineProductDisplay.vs?namespace=productDisplay&origin=onlineProductDisplay.jsp&event=display&prnbr=CP-237688&page=1&cgname=OSSWMBIKZZZ&rfnbr=1232

Gjest togli
Skrevet

Jeg pleier å kjøpe flere bikinier hvert år jeg. Noen kjøper jeg på nettet (ofte på victoriasecrets.com), og andre kjøper jeg i butikkene her. Pleier ikke kjøpe dyre bikinier. I forrige uke kjøpte jeg et par kjempefine fra H&M. En som er hvit med paljetter på foran, og en annen som er sort og hvit stripete..

http://shop.hm.com/no/shoppingwindow?dept=DAM_BEACH_BATH&shoptype=S

Side 6 og nr 2 fra høyre

Side 8 og nr 2 fra venstre

Fra V.S har jeg bestilt følgende:

http://www2.victoriassecret.com/commerce/onlineProductDisplay.vs?namespace=productDisplay&origin=onlineProductDisplay.jsp&event=display&prnbr=CP-224671&page=1&cgname=OSSWMBIKZZZ&rfnbr=1232

http://www2.victoriassecret.com/commerce/onlineProductDisplay.vs?namespace=productDisplay&origin=onlineProductDisplay.jsp&event=display&prnbr=CP-237688&page=1&cgname=OSSWMBIKZZZ&rfnbr=1232

Så mange fine bikinier de har på H&M i år!! Må ta en titt der snart :)

Den siste fra VS var kjempefin! Den har ikke innlegg i overdelen?

Jeg kjøper alltid fire-fem bikinier hos "kineser'n" på hjørnet der vi har leiligheten i Spania. Flotte bikinier til rundt 20 kr pr stk :)

Mary Poppins
Skrevet

Så mange fine bikinier de har på H&M i år!! Må ta en titt der snart :)

Den siste fra VS var kjempefin! Den har ikke innlegg i overdelen?

Jeg kjøper alltid fire-fem bikinier hos "kineser'n" på hjørnet der vi har leiligheten i Spania. Flotte bikinier til rundt 20 kr pr stk :)

Ja HM har mange fine bikinier i år så det er ikke nødvendig å kjøpe dyrt om man vil være fin på stranden :)

Den siste er nok med litt innlegg, men ikke mye.

Oi 20 kr per bikini var ikke verst, da har man ihvertfal råd til å kjøpe ny hvert år :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...