Gå til innhold

Ekkel kommentar

Anbefalte innlegg

Gjest Ekkel kommentar
Skrevet

Jeg har en sønn som var på fjelltur med kameraten og faren hans. På bilturen hjem skal faren ha sagt; "ja, nå skal du vel hjem å tømme pungen, gutt". Jeg synest det er upassende og ekkelt å si noe slikt til en 13-åring. Og jeg ble litt skeptisk til den faren.

Skrevet

Flåsete kommentar, men ganske artstypisk vil jeg tro...

Håpløst liv
Skrevet

Det var en veldig dårlig og usmakelig kommentar han godt kunne spart seg for, men jeg tror nok det var sant det han sa. Gutter i denne alderene har et veldig "behov".

Gjest togli
Skrevet

Æsj!

Men jeg tror kanskje du kan sette dette opp på kontoen for teite utsagn mannfolk kan komme med bare for å virke kule ;-P

Gjest minnah
Skrevet

i alle dager.. Ville også blitt skeptisk til en slik ape..

black wealch
Skrevet

Hvordan vet du at han sa dette da?

Skrevet

Æsj!

Men jeg tror kanskje du kan sette dette opp på kontoen for teite utsagn mannfolk kan komme med bare for å virke kule ;-P

''Men jeg tror kanskje du kan sette dette opp på kontoen for teite utsagn mannfolk kan komme med bare for å virke kule ;-P''

LOL!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...