Gjest Ekkel kommentar Skrevet 1. juni 2009 Skrevet 1. juni 2009 Jeg har en sønn som var på fjelltur med kameraten og faren hans. På bilturen hjem skal faren ha sagt; "ja, nå skal du vel hjem å tømme pungen, gutt". Jeg synest det er upassende og ekkelt å si noe slikt til en 13-åring. Og jeg ble litt skeptisk til den faren. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 1. juni 2009 Skrevet 1. juni 2009 Flåsete kommentar, men ganske artstypisk vil jeg tro... 0 Siter
Håpløst liv Skrevet 1. juni 2009 Skrevet 1. juni 2009 Det var en veldig dårlig og usmakelig kommentar han godt kunne spart seg for, men jeg tror nok det var sant det han sa. Gutter i denne alderene har et veldig "behov". 0 Siter
Gjest togli Skrevet 1. juni 2009 Skrevet 1. juni 2009 Æsj! Men jeg tror kanskje du kan sette dette opp på kontoen for teite utsagn mannfolk kan komme med bare for å virke kule ;-P 0 Siter
Gjest minnah Skrevet 1. juni 2009 Skrevet 1. juni 2009 i alle dager.. Ville også blitt skeptisk til en slik ape.. 0 Siter
morsan Skrevet 2. juni 2009 Skrevet 2. juni 2009 Æsj! Men jeg tror kanskje du kan sette dette opp på kontoen for teite utsagn mannfolk kan komme med bare for å virke kule ;-P ''Men jeg tror kanskje du kan sette dette opp på kontoen for teite utsagn mannfolk kan komme med bare for å virke kule ;-P'' LOL!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.