Gjest Sutre Kari Skrevet 1. juni 2009 Skrevet 1. juni 2009 Hvor henvender man seg for å klage i en skolesak? Noen stedet på nettet man finner opplysninger om skolelregler/rettigheter og lignende? 0 Siter
Gjest xbellax Skrevet 1. juni 2009 Skrevet 1. juni 2009 Handler det om karakterer, vitnemål, slike ting? Barneskole, videregående, høyskole? 0 Siter
Gjest Sutre Kari Skrevet 1. juni 2009 Skrevet 1. juni 2009 Handler det om karakterer, vitnemål, slike ting? Barneskole, videregående, høyskole? Handler om karakter på ungdomskole. 0 Siter
Gjest xbellax Skrevet 1. juni 2009 Skrevet 1. juni 2009 Handler om karakter på ungdomskole. Da går du til Utdanningsdirektøren der du bor. Det skal ha foregått konkrete feil dersom du skal få igjennom en klage på en karakter (om det er dette det handler om). 0 Siter
Gjest Strenge Kari Skrevet 1. juni 2009 Skrevet 1. juni 2009 Slutt å sutre... bruk tida til å studere isteden. Det kommer du lenge med. 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 1. juni 2009 Skrevet 1. juni 2009 Disse opplysninger får du ved henvendelse til vedkommende ungdomsskole. 0 Siter
fyrlykt Skrevet 1. juni 2009 Skrevet 1. juni 2009 Da går du til Utdanningsdirektøren der du bor. Det skal ha foregått konkrete feil dersom du skal få igjennom en klage på en karakter (om det er dette det handler om). Man klager vel først til skolen og hvis klagen ikke fører fram blir skoledirektøren (eller hva det nå heter) hos fylkesmannen neste instans? 0 Siter
Gjest xbellax Skrevet 1. juni 2009 Skrevet 1. juni 2009 Man klager vel først til skolen og hvis klagen ikke fører fram blir skoledirektøren (eller hva det nå heter) hos fylkesmannen neste instans? Du har helt rett. Man klager selvsagt til skolen (rektor) aller først. 0 Siter
Gjest Sutre Kari Skrevet 1. juni 2009 Skrevet 1. juni 2009 Slutt å sutre... bruk tida til å studere isteden. Det kommer du lenge med. Sutrer ikke så veldig, måtte bare ha et nick:) Og ja,jeg studerer. Men vil ha den karakteren jeg vet jeg fortjener.Lærere kan også gjøre feil. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.