Gå til innhold

Litt mer om sommer i syden;o)

Anbefalte innlegg

Gjest sydenfareren
Skrevet

Noen tips til hva vi MÅ ha med?

Er det mye og handle i Alcudia, i gatene der, burde vi ha med en tom koffert til ting vi shopper? Eller kanskje kjøpe en bag der, det går jo an...

Er det et shoppested? Hva er billig der, har de kule klær, sko og vesker tro? Eller er det et dyrt shoppingsted?

Har aldri vært utenfor Danmark jeg og er helt fersk, kjenner faktisk at jeg gruer meg litt...:o(

Skrevet

Det er ikke noe særlig å shoppe i Alcudia, bortsett fra noen butikker i gatene ved havna. Mangobutikk finnes bl.a. Resten er stort sett klær for strand og badeliv.

Inka, en plass på motorveien mellom Palma og Alcudia, er en shoppingplass med outlets etc. Og i selve Palma er det gode shoppingmuligheter. Men jeg gidder ikke å bry meg stort om shopping på ferie med unger...

Alcudia er magisk bra med den fine stranden. Gled dere! :-)))

Gjest sydenfareren
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1243876477' post='4158772]

Det er ikke noe særlig å shoppe i Alcudia, bortsett fra noen butikker i gatene ved havna. Mangobutikk finnes bl.a. Resten er stort sett klær for strand og badeliv.

Inka, en plass på motorveien mellom Palma og Alcudia, er en shoppingplass med outlets etc. Og i selve Palma er det gode shoppingmuligheter. Men jeg gidder ikke å bry meg stort om shopping på ferie med unger...

Alcudia er magisk bra med den fine stranden. Gled dere! :-)))

Da må vi nok oppsøke noen shoppingoutlets:o)

Har en datter på 10 og hun eeeeelsker og shoppe....

Og vi skal jo være der i 14 dager, tror det blir ok å shoppe litt da:o)

Skrevet

Da må vi nok oppsøke noen shoppingoutlets:o)

Har en datter på 10 og hun eeeeelsker og shoppe....

Og vi skal jo være der i 14 dager, tror det blir ok å shoppe litt da:o)

Jeg mener at det går buss til Inka, men mange velger å leie bil.

Vi bodde på et strandhotell, Viva Bahia, i utkanten av Alcudia, og hadde en kjempefin ferie.

Mallorca er virkelig en fantastisk fin øy, god tur!

Gjest Shira :o)
Skrevet

Port of Alcudia har noen butikker, men i Alcudia er mye sydensjapper.

Det er ikke så langt å dra til andre steder, så lei bil dersom dere vil komme dere litt rundt. Jeg mener at det også gikk busser faste dager til bl.a Inka.

For barnefamilier er det flott på Alcudia.

Varmemessig (mtp din andre tråd) så er det ikke så ille. Det blir ikke på samme måte som her. Og dere har den nydelige stranda dere kan være på, og bade, bade, bade, bade :o)

Det skal også være badeland ikke så alt for langt unna.

Søk på nett, det ligger både reisebrev og annet ute.

Skrevet

Det du MÅ ha med, er det du tror du trenger den/de første dagene, slik at ikke dere må ut og handle aller føste dagen. Derfor ville jeg hatt med f eks solkrem hjemmefra (+solbriller, badetøy, etc).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...