Shadow 650 Skrevet 2. juni 2009 Skrevet 2. juni 2009 Denne sangen er balsam for meg akkurat nå ) Eg får ny "giv" når humøret gruffer litt. http://www.youtube.com/watch?v=uxyLY3clmhA 0 Siter
jubalong70 Skrevet 2. juni 2009 Skrevet 2. juni 2009 Når 3-åringen min ser på meg og sier (han lesper): Javel, sussbass-mamma Da blir jeg i godt humør 0 Siter
pekkaline Skrevet 2. juni 2009 Skrevet 2. juni 2009 Det kan være så mangt. Jeg kan være stresset på vei ut døren, så får jeg øye på syrinbusken i full blomst med en nydelig rød rododendoron (vanskelig ord som jeg mobbes for )under. Da smelter jeg. Eller noen kan smile til meg. Unger som synger og prøver å prate. Campingvognen! Stolte barn, det være seg prøveresultater eller ting de mestrer. Og sikkert myyye mere. 0 Siter
Shadow 650 Skrevet 2. juni 2009 Forfatter Skrevet 2. juni 2009 Det kan være så mangt. Jeg kan være stresset på vei ut døren, så får jeg øye på syrinbusken i full blomst med en nydelig rød rododendoron (vanskelig ord som jeg mobbes for )under. Da smelter jeg. Eller noen kan smile til meg. Unger som synger og prøver å prate. Campingvognen! Stolte barn, det være seg prøveresultater eller ting de mestrer. Og sikkert myyye mere. Høres koselig ut ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.