Gå til innhold

Nav igjen

Anbefalte innlegg

Gjest Typisk-
Skrevet

Hei. Er under attføring på nav og målet er å fullføre utdanning.

Nav har betalt skolen, har kvittering fra nav og alle jeg har prata med på nav har funnet skolen som betalt i systemet.

Men skolen nekter for å ha mottatt betaling av skolepenger. I dag ble de så sure på meg når jeg ringte at de la på.

skolen truer nå med å gå til innkasso. Nav har ringt flere ganger til skolen og tilogmed sendt brev. Men skolen vil ikke høre.

Hva gjør jeg. Nav har kvittering på at det er betalt, jeg har fått kopi. Har også fått beskjed om å bestride kravet så fort som mulig.

Men hva gjør jeg som enkelt person?

Har jeg virkelig så mye ansvar som enkelt person, når jeg er under Nav systemet.

Skrevet

'' Nav har kvittering på at det er betalt, jeg har fått kopi. Har også fått beskjed om å bestride kravet så fort som mulig.

Men hva gjør jeg som enkelt person?

''

Da må du vel bare sende inn et brev (e-post) hvor du bestrider kravet fra skolen, med kopi av kvitteringen vedlagt. Da kan de heller ikke ta det til inkasso før de har behandlet brevet ditt. Henvis til Nav, og send kopi av brevet til Nav.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...