Gjest sliterfortsattmedengelsklydskrift Skrevet 2. juni 2009 Skrevet 2. juni 2009 pokker....det går jo ikke an å kopiere lydskrift her... 0 Siter
skal Skrevet 2. juni 2009 Skrevet 2. juni 2009 pokker....det går jo ikke an å kopiere lydskrift her... Suffice (være tilstrekkelig) og menace (trussel). 0 Siter
Gjest slitermedengelsklydskrift Skrevet 3. juni 2009 Skrevet 3. juni 2009 Suffice (være tilstrekkelig) og menace (trussel). Hvordan klarte du å lese de ordene? Her viser ikke lydskriften...? 0 Siter
også en mor Skrevet 3. juni 2009 Skrevet 3. juni 2009 Hvordan klarte du å lese de ordene? Her viser ikke lydskriften...? Nå var det ikke jeg som svarte deg, men fordi jeg er litt nysgjerring gogglet jeg på måten du hadde skrevet det på Funket som bare det 0 Siter
skal Skrevet 4. juni 2009 Skrevet 4. juni 2009 Nå var det ikke jeg som svarte deg, men fordi jeg er litt nysgjerring gogglet jeg på måten du hadde skrevet det på Funket som bare det Var akkurat det jeg gjorde og, og av samme grunn. 0 Siter
skal Skrevet 4. juni 2009 Skrevet 4. juni 2009 Hvordan klarte du å lese de ordene? Her viser ikke lydskriften...? Googlet de som de sto her, og vips! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.