Gjest det blør og blør.... Skrevet 2. juni 2009 Skrevet 2. juni 2009 Jeg begynte på Yasmin p-piller for ca 4 mnd siden. Nå har jeg blødd den siste mnd, hver dag! Det er rødt og friskt blod innimellom, mens andre ganger er det mørkebrunt, nesten svart... Den andre uken kom det noen klumper ut som så ut som hud på en måte, skikkelig ekkelt! Men nå er det bare disse blødningene og brune "æsjet". Begynner og bli lei og lurer på om andre har hatt det sånn da de startet på p-piller? Er det vanlig, og hvor lenge vil dette vare? Jeg klarer ikke bruke tamponger, kun bind, og nå føler jeg snart at jeg får sopp der nede, blir jo så klamt og ekkelt med bind i 1 mnd. 0 Siter
KaVa Skrevet 3. juni 2009 Skrevet 3. juni 2009 Etter så lang tid med blødninger, ville jeg absolutt ha kontakta legen for en sjekk, jeg. Dersom blødningen er hormonelt betinget/p-pille-betinget, ville jeg vurdert å forsøke et annet merke... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.