Gå til innhold

Ang blødninger og p-piller (litt ekkelt)

Anbefalte innlegg

Gjest det blør og blør....
Skrevet

Jeg begynte på Yasmin p-piller for ca 4 mnd siden.

Nå har jeg blødd den siste mnd, hver dag!

Det er rødt og friskt blod innimellom, mens andre ganger er det mørkebrunt, nesten svart...

Den andre uken kom det noen klumper ut som så ut som hud på en måte, skikkelig ekkelt! Men nå er det bare disse blødningene og brune "æsjet".

Begynner og bli lei og lurer på om andre har hatt det sånn da de startet på p-piller? Er det vanlig, og hvor lenge vil dette vare?

Jeg klarer ikke bruke tamponger, kun bind, og nå føler jeg snart at jeg får sopp der nede, blir jo så klamt og ekkelt med bind i 1 mnd.

Skrevet

Etter så lang tid med blødninger, ville jeg absolutt ha kontakta legen for en sjekk, jeg. Dersom blødningen er hormonelt betinget/p-pille-betinget, ville jeg vurdert å forsøke et annet merke...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...