Elis31 Skrevet 2. juni 2009 Skrevet 2. juni 2009 Jeg er litt overrasket over at de bruker så lang tid på å finne flytet. Nå har de sannsynligvis funnet det. Men likevel om noen var i livet etter at det styrtet.... Er vel lange avstander, men man tenker liksom at i dag er alt mulig. Rart at den black boksen ikke vistes på satelitt eller noe, så kunne de funnet flyet raskere. 0 Siter
brilleslangen Skrevet 2. juni 2009 Skrevet 2. juni 2009 problemet besto jo også i at området flyet styrtet i var utenfor rekkevidde til radarene,og dermed visste ingen eksakt hvor flyet befant seg ... De skal visst kunne peile boksene, mener jeg leste at de ofte greide å lokalisere styrtede fly pga signaler fra boksene men i området hvor flyet styrtet skal vannet være veldig dypt så de vet ikke om det vilvære mulig å finne de boksene. 0 Siter
Gjest gumbo Skrevet 3. juni 2009 Skrevet 3. juni 2009 '' Men likevel om noen var i livet etter at det styrtet....'' Tror de ikke at flyet mest sansynlig gikk i oppløsning i luften? Uansett tror jeg desverre det er liten sansynlighet for at noen overlevde. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.