Gå til innhold

¤/#%/&%/& fastlege!

Gjest Dette fikser jeg ikke!

Anbefalte innlegg

Gjest Også utsatt for en %&/()=?#¤%&/(-lege !
Skrevet

hehe... Hørtes nesten ut som min fastlege det der, han jeg hadde før jeg byttet altså. Han mente jeg var hypokonder, sa detrett ut faktisk. Og lurte på om jeg bare var ute etter uføretrygd. Jeg ble kjempedeppa jeg også, men nå ler jeg av det. Jeg har mye smerter i kroppen som sliter meg ut, men det er jo helt usynlig, derfor trodde han ikke på det. Får håpe han lærte noe av det, så han kunne være litt mer forsiktig i omgang med pasienter senere, så kanskje det kom litt godt ut av det.

Gjest repeat
Skrevet

Jeg står på venteliste for ny fastlege. Alternativet er å melde seg ut av ordningen, men det er såvidt jeg har skjønt ingen god løsning.

Og brev orker jeg ikke sende nå, men kanskje når jeg blir kvitt'n.

Jeg har faktisk klaget på legesenteret tidligere, da i mer generelle former og ikke på min lege spesielt, og det fungerte jo slik at de fikk en påpakning. Men jeg orker som sagt ikke nå.

'' Jeg står på venteliste for ny fastlege. Alternativet er å melde seg ut av ordningen, men det er såvidt jeg har skjønt ingen god løsning. ''

Nå har jeg lest disse to setningene sju ganger i samme tråd, men det var kanskje meningen?

Skrevet

'' Jeg står på venteliste for ny fastlege. Alternativet er å melde seg ut av ordningen, men det er såvidt jeg har skjønt ingen god løsning. ''

Nå har jeg lest disse to setningene sju ganger i samme tråd, men det var kanskje meningen?

Det er vel ikke noe galt med å svare hver og en som har gitt en kommentar til deg?

Gjest Dette fikser jeg ikke!
Skrevet

Det var meningen, ja, for jeg har forstått det slik at folk bruker "svar-til-meg"-funksjonen, og da ikke leser hele tråden.

Beklager om det ble vanskelig for deg.

Skrevet

Å så da?

Det er hennes tråd, og hun svarer ettersom folk skriver kommentarer, sannsynligvis fra "svar til meg"... Mye rart en skal henge seg opp i...

Skrevet

Venteliste for å få ny fastlege? Her i byen kan vi bare ringe og få tildelt en ny en. Men vi kan ikke velge og vrake, men ta det vi blir tilbydt.

Det er ventetid hos de mest populære fastlegene ja, og det er gjerne dem man ønsker å bruke...

Skrevet

Det er ventetid hos de mest populære fastlegene ja, og det er gjerne dem man ønsker å bruke...

Ja, det stemmer jo. Men bare å få byttet lege vil nok i dette tilfellet bli en forbedring:-)

Skrevet

Det var meningen, ja, for jeg har forstått det slik at folk bruker "svar-til-meg"-funksjonen, og da ikke leser hele tråden.

Beklager om det ble vanskelig for deg.

Jeg synes at det var veldig hyggelig av deg å svare alle :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...