Gå til innhold

Firenze alene?

Gjest jente-på-ferie-alene

Anbefalte innlegg

Gjest jente-på-ferie-alene
Skrevet

Typen har sviktet fullstendig i sommer og stikker på ferie uten meg. Så lurte jeg på om jeg skulle bestille meg noen dager til Italia alene. Hadde du turt?

Gjest Elextra
Skrevet

Ja, absolutt! *S*

Litt usikker på hva du legger i å "tøre" her, det er jo klart det er noe mer krevende sosialt å reise alene enn sammen med noen. Men farlig å reise alene til Italia regner jeg det absolutt ikke for være.

Firenze er en helt fantasisk by og du får sikkert en kjempefin tur.

Gjest Jeg vil til Amerika jeg da
Skrevet

Hvis du bytter reisemål og velger Statene i steden så får du reisekompis :D i meg *ler*

Har lyst til å snu ryggen til mye jeg også og skikkelig feriere i mitt tempo der jeg vil, så ja, jeg hadde nok dratt var jeg deg. Det kan gå ut litt tomt og ensomt (kommer vel en del på din person) men det kan også ende opp til å bli tidenes ferie.

Har singel venninde som har gjort dette og misset flyet forde hun hadde det så gøy. (og måtte bli en uke til)

:)

Gjest bikku
Skrevet

Topp by å reise aleine til. Da kan man bruke akkurat så mye tid man vil til alle de tingene som er å se på. Kanskje ikke stedet jeg ville ha dratt til for å slikke sol, men har ikke akkurat sett etter de mulighetene når jeg har vært der. Er du interessert i historie, kunst, litteratur osv osv, så er det mye spennende å se på. Ta med litteratur, både reisehåndbøker, historiebøker, skjønnlitteratur med tilknytning til området og kos deg!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...