Gjest jente-på-ferie-alene Skrevet 3. juni 2009 Skrevet 3. juni 2009 Typen har sviktet fullstendig i sommer og stikker på ferie uten meg. Så lurte jeg på om jeg skulle bestille meg noen dager til Italia alene. Hadde du turt? 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 3. juni 2009 Skrevet 3. juni 2009 Ja, absolutt! *S* Litt usikker på hva du legger i å "tøre" her, det er jo klart det er noe mer krevende sosialt å reise alene enn sammen med noen. Men farlig å reise alene til Italia regner jeg det absolutt ikke for være. Firenze er en helt fantasisk by og du får sikkert en kjempefin tur. 0 Siter
Gjest Jeg vil til Amerika jeg da Skrevet 3. juni 2009 Skrevet 3. juni 2009 Hvis du bytter reisemål og velger Statene i steden så får du reisekompis i meg *ler* Har lyst til å snu ryggen til mye jeg også og skikkelig feriere i mitt tempo der jeg vil, så ja, jeg hadde nok dratt var jeg deg. Det kan gå ut litt tomt og ensomt (kommer vel en del på din person) men det kan også ende opp til å bli tidenes ferie. Har singel venninde som har gjort dette og misset flyet forde hun hadde det så gøy. (og måtte bli en uke til) 0 Siter
Gjest bikku Skrevet 3. juni 2009 Skrevet 3. juni 2009 Topp by å reise aleine til. Da kan man bruke akkurat så mye tid man vil til alle de tingene som er å se på. Kanskje ikke stedet jeg ville ha dratt til for å slikke sol, men har ikke akkurat sett etter de mulighetene når jeg har vært der. Er du interessert i historie, kunst, litteratur osv osv, så er det mye spennende å se på. Ta med litteratur, både reisehåndbøker, historiebøker, skjønnlitteratur med tilknytning til området og kos deg! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.