Gå til innhold

Klubb Bazar - gave i posten

Gjest For godt til å være sant...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har liksom fått en av tre mulige gaver i dag, fine sådane

Det er fra Klubb Bazar, nylansert og det er ikke noe skummelt i liten skrift ;)

Flere som har fått en flott gave derfra?

Gjest 1 natt på hotell i Tyrkia
Skrevet

Jeg vant, jeg, 1. premien. 1 natt på flott hotell i Tyrkia. For en person.

Helt tåpelig.

Gjest herminegrang
Skrevet

jauda. fikk også det brevet. gjorde ikke noe med det, for jeg mener også at det "er for godt til å være sant". og hvem er det som har glede av å reise til tyrkia alene, og kun være en natt???

Gjest Vil ha nr. 2 jeg da
Skrevet

Jeg vant, jeg, 1. premien. 1 natt på flott hotell i Tyrkia. For en person.

Helt tåpelig.

He he...fikk ikke med meg hele den jeg. Det er helt rett, hvem drar til Tyrkia og bli over en natt *ler*

Kanskje alle får førstepremien, for da er det vel en promille som gidder å ta den ut :D

Skrevet

He he...fikk ikke med meg hele den jeg. Det er helt rett, hvem drar til Tyrkia og bli over en natt *ler*

Kanskje alle får førstepremien, for da er det vel en promille som gidder å ta den ut :D

Og viktigst: Premien kan ikke overdras til andre, den er personlig.

Snakk om idioti. Gleder meg virkelig til å få mer info i posten, gjett hvem som kommer til å ta kontakt med dem og si noen pauli ord!

Gjest Vi ha nr 2 jeg da
Skrevet

Og viktigst: Premien kan ikke overdras til andre, den er personlig.

Snakk om idioti. Gleder meg virkelig til å få mer info i posten, gjett hvem som kommer til å ta kontakt med dem og si noen pauli ord!

Hvis du ikke ønsker å ha noe mer med dem å gjøre så kan du jo lese det med små skrift.

Du kan både si fra om manglende interesse for å være med i klubben og du kan avbestille tilbud etc fra samarbeidspartnere osv

:D

Skrevet

Hvis du ikke ønsker å ha noe mer med dem å gjøre så kan du jo lese det med små skrift.

Du kan både si fra om manglende interesse for å være med i klubben og du kan avbestille tilbud etc fra samarbeidspartnere osv

:D

Det er jeg da fullstendig klar over, men det har da vel ingenting å gjøre med at premieringen deres er helt høl i hue???

Gjest Vil ha nr. 2 jeg da
Skrevet

Det er jeg da fullstendig klar over, men det har da vel ingenting å gjøre med at premieringen deres er helt høl i hue???

Sorry da, trodde du kanskje ikke hadde fått det med deg og at du aller helst ville slippe mer tullete tilbud og reklame fra den kanten når de viser dårlige spilleregler fra første stund

Bør ikke høgge hodet av meg :)

Gjest Elextra
Skrevet

Innlegget ditt høres ut som snikreklame, spør du meg...

"Premiene" høres ut som noe lureri i følge de andre som svarer.

Skrevet

Det er ikke snikreklamer nei.

Men det er vel første gang jeg har fått noe som ikke inneholder bindinger av noe slag i liten skrift, derfor jeg lurte :)

Hadde ikke lyst til å sende sms selv før jeg hørte fra andre med erfaring

Nå fikk også jeg med meg undervegs her at førstepremien virker ganske dum og lite mulig å få til så da kommer kanskje lureriet frem på den måten. Kunne tenkt meg å sende sms selv for å se om også jeg får den "dummeste" premien, men telefonen virker ikke før i morgen eller så så jeg må vente.

Ps. de som legger ut snikreklame, bruker de nick som "for godt til å være sant..." ?? ;)

Gjest første premien her også...
Skrevet

Yooohoooo!!! første premie her også...

-men det står med liten skrift under at man kan sende SLETT til 1982, så slipper man å høre mer fra den kanten...-og det gjorde jeg...

Men ellers...det kunne jo bli artig med 1 natt i tyrkia hvis vi var mange nok...

Gjest Elextra
Skrevet

Ikke sjelden legger noen ut snikreklame, og nicket ditt tilsa ikke at det IKKE var det.

Men skjønner nå at det antakelig ikke var reklame. Men det er jo tydelig at "premien" dreier seg om et reklamestunt uten egentlig interessante premier, så jeg skjønner ikke hva som er "for godt til å være sant".

Gjest Elextra
Skrevet

Det er ikke snikreklamer nei.

Men det er vel første gang jeg har fått noe som ikke inneholder bindinger av noe slag i liten skrift, derfor jeg lurte :)

Hadde ikke lyst til å sende sms selv før jeg hørte fra andre med erfaring

Nå fikk også jeg med meg undervegs her at førstepremien virker ganske dum og lite mulig å få til så da kommer kanskje lureriet frem på den måten. Kunne tenkt meg å sende sms selv for å se om også jeg får den "dummeste" premien, men telefonen virker ikke før i morgen eller så så jeg må vente.

Ps. de som legger ut snikreklame, bruker de nick som "for godt til å være sant..." ?? ;)

Mitt svar til deg havnet feil over, skriver altså:

Ikke sjelden legger noen ut snikreklame, og nicket ditt tilsa ikke at det IKKE var det.

Men skjønner nå at det antakelig ikke var reklame. Men det er jo tydelig at "premien" dreier seg om et reklamestunt uten egentlig interessante premier, så jeg skjønner ikke hva som er "for godt til å være sant".

Gjest Mirakelet
Skrevet

Det er jo en grunn til at det er "gratis" Gratis er aldri helt gratis..

Gjest Elextra
Skrevet

Det er jo en grunn til at det er "gratis" Gratis er aldri helt gratis..

There is no such thing as a free lunch!

brilleslangen
Skrevet

Jeg var også så heldig å vinne en overnatting i tyrkia.... shh. Kunne mye heller ha tenkt meg speilreflekskamera eller flaxlodd... :-( Hvis det viserseg at turen skjer på et tidspunkt det er overkommelig å få til å reise samt at det blir mulig å ta med seg noen og også forlenge oppholdet i tyrkia til en overkommelig pris kan man iallfall vurdere å ta en tur. Så jeg venter spent på papirene med mer info, men har tatt vare på infoen hvor det står hvordan jeg kan slette meg fra deres registre. Jeg tenkte vente med slettingen til etter jeg har fått papirene jeg da...

Skrevet

Jeg var også så heldig å vinne en overnatting i tyrkia.... shh. Kunne mye heller ha tenkt meg speilreflekskamera eller flaxlodd... :-( Hvis det viserseg at turen skjer på et tidspunkt det er overkommelig å få til å reise samt at det blir mulig å ta med seg noen og også forlenge oppholdet i tyrkia til en overkommelig pris kan man iallfall vurdere å ta en tur. Så jeg venter spent på papirene med mer info, men har tatt vare på infoen hvor det står hvordan jeg kan slette meg fra deres registre. Jeg tenkte vente med slettingen til etter jeg har fått papirene jeg da...

Veldig elegant ny måte å "angripe" på dette her :) En førstepremie som alle vinner som alikavel 99% ikke vil ta ut. Snedig :)

Jeg vil også ha kamera, eller på andre plass, loddene. Reisen er den eneste som har en merkelig "vri" så det spørs nok ikke om vi vinner førstepremien hele bølagjengen som sms`r inn.

Har lyst til å prøve jeg og, men må få i orden telefonen min først. Får ikke sendt sms :)

Gjest første premien her også...
Skrevet

En gang vant både jeg og gubben (dobbelabonnement) en tur på 3 døgn i tyrkia. full pensjon. Vi kunne gjerne bestille reisen hos deres byrå, av den nette sum 4500 kroner fra oslo pr pers. jaja vi bor jo her på møre,så først hadde vi måttet reise fra vigra-oslo med fly OG overnatting,og det samme tilbake igjen....

så det var ikke akkurat gratis tur,nei...sjekket forøvrig prisene på fly,samme tidsrom, og vi kom oss greit fremogtilbake for under 2500,-...hehe de vet å gi oss premier ja...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...