Gå til innhold

FU: Bra mobiltelefon!

Anbefalte innlegg

Gjest må ha ny straks
Skrevet

Etter en tid med musikkmobil, er jeg kommet til av kamera er viktigere, enn alskens musikkfunksjoner.

Dere som har smarttelefon, bruker dere disse funksjonene, eller?

Hvilken mobil er du veldig fornøyd med?

Skrevet

iPhone! Riktignok uten godt kamera, som er en funksjon jeg har funnet ut er uviktig ettersom bildene ikke kommer opp mot et middels lommekamera en gang. iPhone er eneste mobil jeg har hatt nesten et år og som jeg enda ikke er lei av, pleier få lyst på noe nytt etter få måneder uansett hvor god mobilen er.

Gjest togli
Skrevet

iPhone! Riktignok uten godt kamera, som er en funksjon jeg har funnet ut er uviktig ettersom bildene ikke kommer opp mot et middels lommekamera en gang. iPhone er eneste mobil jeg har hatt nesten et år og som jeg enda ikke er lei av, pleier få lyst på noe nytt etter få måneder uansett hvor god mobilen er.

Jeg må skifte ny mobil om noen uker. Har D-Juice nonstop abbonnement og skal videreføre dette. Pleier da å kjøpe ny mobil til 1 krone og binde meg for et år framover. Er dette mulig dersom jeg kjøper IPhone? Skjønner at jeg nok ikke får den for 1 krone;-), men kan man få den til mye lavere pris enn den opprinnelige prisen?

Skrevet

Jeg er fornøyd med den jeg sist kjøpte meg, SE W595. Kamera på 3,2 er jeg fornøyd med. Men du får søke på mobilguider og finne en mobil med flere pixler hvis det er det som er viktigst for deg. Så vurderer du andre funksjoner utover det. Synes amobil.no er en grei side.

Vurderte også HTC og iphone, men fant ut at jeg ikke hadde bruk for andre funksjoner enn sms, ring, ta og sende bilder. En sjelden gang inn på nettet. Og da holder det mer enn nok med en "vanlig" mobil for meg.

Gjest Elextra
Skrevet

Veldig fornøyd med iPhone. Enda mer fornøyd blir jeg når software-oppdateringen kommer om en måneds tid og man også kan bl.a. sende og motta MMS og sende og motta visittkort.

Gjest Kayia
Skrevet

Jeg må skifte ny mobil om noen uker. Har D-Juice nonstop abbonnement og skal videreføre dette. Pleier da å kjøpe ny mobil til 1 krone og binde meg for et år framover. Er dette mulig dersom jeg kjøper IPhone? Skjønner at jeg nok ikke får den for 1 krone;-), men kan man få den til mye lavere pris enn den opprinnelige prisen?

Du får 8GB 3G til ca 1000 med Netcom iConnect. :)

Skrevet

iPhone selges ikke uten abonnement, så den er subsidiert fra starten av. 8 GB selges for 399 eller noe på Elkjøp, men da er sikkert abonnementet dyrt, tror jeg. Men jeg har ikke satt meg veldig godt inn i det, altså...

Min binding går snart ut, men jeg er litt i tvil om hva jeg da skal gjøre. Bruker den nemlig til en del datatrafikk, og det er dyrt om man ikke har abonnementer med datatrafikk inkludert.

Skrevet

Veldig fornøyd med iPhone. Enda mer fornøyd blir jeg når software-oppdateringen kommer om en måneds tid og man også kan bl.a. sende og motta MMS og sende og motta visittkort.

Om en måneds tid? Oppdateringen skal da vitterligen komme nå i juni!

Gjest Elextra
Skrevet

Om en måneds tid? Oppdateringen skal da vitterligen komme nå i juni!

Ja, det er visst juni allerede :P.

Men slikt blir vel alltid forsinket. Meld gjerne fra om du hører noe *S*

Gjest togli
Skrevet

Du får 8GB 3G til ca 1000 med Netcom iConnect. :)

Takk for tips :)

Gjest togli
Skrevet

iPhone selges ikke uten abonnement, så den er subsidiert fra starten av. 8 GB selges for 399 eller noe på Elkjøp, men da er sikkert abonnementet dyrt, tror jeg. Men jeg har ikke satt meg veldig godt inn i det, altså...

Min binding går snart ut, men jeg er litt i tvil om hva jeg da skal gjøre. Bruker den nemlig til en del datatrafikk, og det er dyrt om man ikke har abonnementer med datatrafikk inkludert.

Takk for info!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...