Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Melder om at jeg skal rydde i kveld. Rydde og vaske. Ta siste ukes oppvask. Pluss, vaske klær. Og kanskje, kanskje rense og sette bort skiene. Kanskje, kanskje vaske sykkelen.

Hva med dere?

Tror dere været blir bra i sommer? Jeg har planlagt å bli brun.

-Og er det andre som har oppdaget at sushi er skikkelig godt? Det er en egen glede i å spise rått kjøtt som jeg akkurat har oppdaget.

• Svar 68
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• cathlin

17

• morsan

13

• frosken

4

• candyqueen_83

4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest prust
Skrevet

Jeg sitter på jobb og moter meg opp til å avslutte. Skal ikke hente i bhg i dag, så derfor sitter jeg litt lenger enn vanlig...

Kommer hjem til ferdig middag i dag :-) Svigermor er på besøk, og hun er fantastisk til å lage mat og ordne ting jeg ikke får gjort...

Har ingen planer i kveld, bortsett at jeg nok må jobbe et par timer. Kanksje jeg skulle bevilge meg en joggetur???

Skrevet

Jeg sitter på jobb og moter meg opp til å avslutte. Skal ikke hente i bhg i dag, så derfor sitter jeg litt lenger enn vanlig...

Kommer hjem til ferdig middag i dag :-) Svigermor er på besøk, og hun er fantastisk til å lage mat og ordne ting jeg ikke får gjort...

Har ingen planer i kveld, bortsett at jeg nok må jobbe et par timer. Kanksje jeg skulle bevilge meg en joggetur???

JAa, joggetur må du ha! :-) Så får du deg også en pause fra svigermor og jobb.

Kanskje jeg også skulle dratt på joggetur i kveld. Det er en motivasjonsfaktor for å bli tidlig ferdig å rydde.

Gjest togli
Skrevet

Jeg har også funnet ut at sushi er rågodt!!

Fordelen med å reise til Spania i ferien er at jeg er garantert å bli brun, så sånn sett stresser jeg ikke med å gruble på mulige værforhold hjemme. Jeg håper selvsagt allikevel at vi får mye pent vær :)

Akkurat nå venter jeg på å kjøre femåringen i bursdagsselskap. Hun er utslitt etter å ha venta siden i morges *himle*

Niåringen har besøk av bestevenninna og snart-tolvåringen er i ekstase siden den nyeste versjonen av Sims kom i posten idag. Hun har venta i snart et år og pakken ble bestilt for mange mnd siden ;)

Blir nok middag litt før barne-tv idag og ellers en rolig kveld :)

Skrevet

Sushi er ikke ment til å bli spist; det er bare en form for estetisk matkunst egnet til å bli stirret på (med avsky).

Forøvrig vil jeg minne om at sykkelkjedet ditt sikkert trenger å bli smurt, og lurer i den sammenheng på om du har noe tips til hvor jeg skal lete etter den fine sprayboksen som er beregnet på å smøre sykkelkjedet mitt med?!?

Skrevet

Jeg har også funnet ut at sushi er rågodt!!

Fordelen med å reise til Spania i ferien er at jeg er garantert å bli brun, så sånn sett stresser jeg ikke med å gruble på mulige værforhold hjemme. Jeg håper selvsagt allikevel at vi får mye pent vær :)

Akkurat nå venter jeg på å kjøre femåringen i bursdagsselskap. Hun er utslitt etter å ha venta siden i morges *himle*

Niåringen har besøk av bestevenninna og snart-tolvåringen er i ekstase siden den nyeste versjonen av Sims kom i posten idag. Hun har venta i snart et år og pakken ble bestilt for mange mnd siden ;)

Blir nok middag litt før barne-tv idag og ellers en rolig kveld :)

Ååå, jeg vil også til Spania.. Billige sko der også, og god kaffe *mimre*, og palmer. Kos dere der:-)

Høres ut som det blir sims-spilling hjemme hos deg i dag:-)

Jeg har lyst til å spise sushi hver dag. Nå har jeg bare smakt ferdigpakke fra ica, og har lyst til å gå på et ordentlig sushisted.

Skrevet

Sushi er ikke ment til å bli spist; det er bare en form for estetisk matkunst egnet til å bli stirret på (med avsky).

Forøvrig vil jeg minne om at sykkelkjedet ditt sikkert trenger å bli smurt, og lurer i den sammenheng på om du har noe tips til hvor jeg skal lete etter den fine sprayboksen som er beregnet på å smøre sykkelkjedet mitt med?!?

Din sprayboks: Se i skikofferten. Du brukte den kanskje til å spraye trege bindinger med i vinter.

Min sprayboks: Står pent på gangbordet og klar til bruk.

Sushi: Når rovdyret i deg våkner vil du sette mer pris på sushi.

Gjest lilatu_28
Skrevet

Her er det velfortjent kaffepause etter at jeg har sortert det 40 cm dype laget med klær og håndklær som dekket soveromsgulvet mitt. Sånn går det når man har vært bortreist hver helg siden påske og ikke pakker pent ut av bagen sin for hver gang. Første vaskemaskin er satt på og kjøkkenet er shinet så godt det lar seg gjøre. Stua får vente til senere.

Er det noen som har en lur patent på hvor man lagrer vinterklær i en toroms leilighet med stappfulle skap og fuktig kjellerbod?

Ja, jeg tror været blir superfint i sommer!

Skrevet

Her er det velfortjent kaffepause etter at jeg har sortert det 40 cm dype laget med klær og håndklær som dekket soveromsgulvet mitt. Sånn går det når man har vært bortreist hver helg siden påske og ikke pakker pent ut av bagen sin for hver gang. Første vaskemaskin er satt på og kjøkkenet er shinet så godt det lar seg gjøre. Stua får vente til senere.

Er det noen som har en lur patent på hvor man lagrer vinterklær i en toroms leilighet med stappfulle skap og fuktig kjellerbod?

Ja, jeg tror været blir superfint i sommer!

Waow, litt av en jobb. Nå må jeg også sette i gang her..

Hm... boks under seng/sofa/oppå skap?

Gjest lilatu_28
Skrevet

Waow, litt av en jobb. Nå må jeg også sette i gang her..

Hm... boks under seng/sofa/oppå skap?

Ja, sett i gang! Kjapp kjapp! Det er jo så deilig etterpå! Og ikke minst er det superpraktisk å ha en sykkel tilgjengelig. Så langt har jeg ikke kommet, men jeg fant sykkelpumpen min under sengen og da er jeg hvertfall 1/3 på vei i å få sykkelen klar.

''Hm... boks under seng/sofa/oppå skap?''

Ja, det må bli noe slikt, men det krever også rydding. Og anskaffelse av en egnet boks. *tenke*

Skrevet

Ja, sett i gang! Kjapp kjapp! Det er jo så deilig etterpå! Og ikke minst er det superpraktisk å ha en sykkel tilgjengelig. Så langt har jeg ikke kommet, men jeg fant sykkelpumpen min under sengen og da er jeg hvertfall 1/3 på vei i å få sykkelen klar.

''Hm... boks under seng/sofa/oppå skap?''

Ja, det må bli noe slikt, men det krever også rydding. Og anskaffelse av en egnet boks. *tenke*

Finnes mange oppbevaringsløsninger på ikea beregnet på å være under seng, oppå skap etc. De kan foldes sammen når de ikke er i bruk, og tar da ikke plass.

Gjest togli
Skrevet

Ååå, jeg vil også til Spania.. Billige sko der også, og god kaffe *mimre*, og palmer. Kos dere der:-)

Høres ut som det blir sims-spilling hjemme hos deg i dag:-)

Jeg har lyst til å spise sushi hver dag. Nå har jeg bare smakt ferdigpakke fra ica, og har lyst til å gå på et ordentlig sushisted.

Vi har tilgang på ei fast leilighet i Spania, så det blir til at vi drar dit hver sommer. Kjedelig kanskje, men vi blir ikke lei ;) Alltid like hyggelig å komme tilbake :)

Her spilles det sims som bare det. Venter bare på at det skal begynne å ryke av dataen ;)

Jeg har ikke smakt ferdig sushi fra butikk, men spist det på en kinakafe. Den aller beste sushien fikk jeg allikevel i en fiskebutikk som har kafe i tillegg. Den var bare utrolig nydelig! *vann i munnen*

Gjest togli
Skrevet

Har du smakt sushi? Jeg var skeptisk til å prøve, men skepsisen ble fort gjort til skamme ;)

mariaflyfly
Skrevet

Sushi er fantastisk! :)

Forresten tror jeg det blir en knallsommer. Ihvertfall har jeg tenkt det, siden jeg skal ha så lang ferie. :)

Skrevet

Har du smakt sushi? Jeg var skeptisk til å prøve, men skepsisen ble fort gjort til skamme ;)

Har smakt, og måtte jobbe hardt med å ikke brekke meg. Har aversjon mot alle former for sild også, og tror at dette har en sammenheng.

Gjest lilatu_28
Skrevet

Finnes mange oppbevaringsløsninger på ikea beregnet på å være under seng, oppå skap etc. De kan foldes sammen når de ikke er i bruk, og tar da ikke plass.

Takk, frosken. :-)

Jeg har allerede en sånn under sengen full av andre ting. Tankevirksomheten rundt bokseproblematikken gikk først og fremst ut på logistikken rundt det hele: "Hvor kan jeg kjøpe slike bokser og samtidig ha mulighet til å frakte dem hjem uten for mye styr?" og: "Hvor skal jeg gjøre av alt som allerede ligger oppå skapet?".

*sukk*

I mitt neste liv skal jeg ikke være enslig kvinne uten bil og med begrenset armstyrke og liten plass! :-)

Skrevet

''Melder om at jeg skal rydde i kveld.''

Takk for opplysningen! *puster lettet ut* dette har jeg lurt på fælt! ;-)

'' Rydde og vaske. Ta siste ukes oppvask. Pluss, vaske klær. Og kanskje, kanskje rense og sette bort skiene. Kanskje, kanskje vaske sykkelen.

Hva med dere?''

Huset ble vasket i går, og ikke har vi rukket å rote så mye siden da, men litt klesvask blir det i kveld.

''Tror dere været blir bra i sommer? ''

Absolutt! :-)

''Jeg har planlagt å bli brun.''

Jeg hadde planlagt å gå med bare legger og sommerlig kjole på jobb denne uka, og har derfor "juksa litt" med selvbruningskrem på beina i helgen. Men jaggu måtte jeg ikke ta fram strømpebukse, gitt.... *brrrr*

''-Og er det andre som har oppdaget at sushi er skikkelig godt? ''

Velkommen etter! :-)

''Det er en egen glede i å spise rått kjøtt som jeg akkurat har oppdaget.''

Kjøtt??

Skrevet

Har smakt, og måtte jobbe hardt med å ikke brekke meg. Har aversjon mot alle former for sild også, og tror at dette har en sammenheng.

''Har aversjon mot alle former for sild også, og tror at dette har en sammenheng.''

jeg kan ikke fordra sild, men elsker sushi, så det er overhodet ingen sammenheng:-)

black wealch
Skrevet

''Har aversjon mot alle former for sild også, og tror at dette har en sammenheng.''

jeg kan ikke fordra sild, men elsker sushi, så det er overhodet ingen sammenheng:-)

''jeg kan ikke fordra sild, men elsker sushi, så det er overhodet ingen sammenheng:-)''

Samme her. Sushi er blitt livretten min.

Men det måtte vel 3 forsøk til for at jeg virkelig skulle like det. Bare synd at mann og barn ikke liker det...

Skrevet

''Melder om at jeg skal rydde i kveld.''

Takk for opplysningen! *puster lettet ut* dette har jeg lurt på fælt! ;-)

'' Rydde og vaske. Ta siste ukes oppvask. Pluss, vaske klær. Og kanskje, kanskje rense og sette bort skiene. Kanskje, kanskje vaske sykkelen.

Hva med dere?''

Huset ble vasket i går, og ikke har vi rukket å rote så mye siden da, men litt klesvask blir det i kveld.

''Tror dere været blir bra i sommer? ''

Absolutt! :-)

''Jeg har planlagt å bli brun.''

Jeg hadde planlagt å gå med bare legger og sommerlig kjole på jobb denne uka, og har derfor "juksa litt" med selvbruningskrem på beina i helgen. Men jaggu måtte jeg ikke ta fram strømpebukse, gitt.... *brrrr*

''-Og er det andre som har oppdaget at sushi er skikkelig godt? ''

Velkommen etter! :-)

''Det er en egen glede i å spise rått kjøtt som jeg akkurat har oppdaget.''

Kjøtt??

''Kjøtt??''

Det lurte jeg også på.

Var ute og spiste med alle tre barna i helgen, jentungen fikk velge for det var hennes dag, og ville ha sushi. Guttene lurte på om det fantes sushi med kjøtt, men endte opp med vanlig kinamat på den lokale restauranten.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...