Gå til innhold

Anbefalte innlegg

candyqueen_83
Skrevet

Det er jo noen som stadig påpeker at det må være såå kjeeeedelig å reise til samme sted hvert år, men de er kanskje en anelse misunnelige? ;)

Hvis vi ikke hadde hatt svigerfars leilighet, så hadde det neppe blitt sydenturer på oss hvert år uansett, så dyrt som det er :-/

Ungene storkoser seg når vi kommer tilbake igjen. De kjenner seg igjen og finner lekene sine fra ifjor osv :) Dessuten får vi besøk av venner og familie som er i nærheten når vi er der, så vi rekker ikke å kjede oss :)

Er man ofte ute og reiser ellers i året, tenker jeg det kan være deilig å ha et fast sted å reise til om sommeren (i syden). Men vi reiser så sjelden utenlands at jeg gjerne vil se litt flere plasser :o) Men tror ikke det er KJEDELIG å reise til den samme leiligheten da.

Men jeg kunne aldri tenkt meg hytte i Norge heller jeg da.

• Svar 68
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• cathlin

17

• morsan

13

• frosken

4

• candyqueen_83

4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest togli
Skrevet

Er man ofte ute og reiser ellers i året, tenker jeg det kan være deilig å ha et fast sted å reise til om sommeren (i syden). Men vi reiser så sjelden utenlands at jeg gjerne vil se litt flere plasser :o) Men tror ikke det er KJEDELIG å reise til den samme leiligheten da.

Vi bor et sted der folk bygger seg hytter, så hytte er ikke aktuelt for oss heller ;)

Hadde det kosta oss det samme å reise til et annet varmt land, som å reise til leiligheten i Spania, så hadde vi helt sikkert variert reisemål. Nå er det jo slik at vi sparer ca. 10-15 000 kroner på å reise til Spania, så da er valget enkelt ;)

Heldigvis reiste mannen min og jeg endel før vi fikk barn, så vi har sett endel andre steder også. Blir helt sikkert en ferie til ei gresk øy sammen med ungene før de blir voksne *drømme* :)

Skrevet

Vi bor et sted der folk bygger seg hytter, så hytte er ikke aktuelt for oss heller ;)

Hadde det kosta oss det samme å reise til et annet varmt land, som å reise til leiligheten i Spania, så hadde vi helt sikkert variert reisemål. Nå er det jo slik at vi sparer ca. 10-15 000 kroner på å reise til Spania, så da er valget enkelt ;)

Heldigvis reiste mannen min og jeg endel før vi fikk barn, så vi har sett endel andre steder også. Blir helt sikkert en ferie til ei gresk øy sammen med ungene før de blir voksne *drømme* :)

''Vi bor et sted der folk bygger seg hytter, så hytte er ikke aktuelt for oss heller ;)''

Jeg vokste opp på et sted der tilreisende hadde hytter ganske nærme boligene, og det syntes jeg var veldig rart. Hvorfor reise på hytte og bo slik, liksom?

Men nå har jeg hytte i nærheten av der fastboende folk bor, og synes det er den naturligste ting i verden:-)

Det handler om å komme seg bort fra der man er til vanlig, et miljøskifte, og så har det sine absolutte praktiske sider å ikke være midt i Langtvekkistan uten vei, vann, kloakk og strøm....;-)

Skrevet

''Men jeg kunne aldri tenkt meg hytte i Norge heller jeg da.''

Det kunne ikke jeg heller da jeg var 26 år:-)

Gjest togli
Skrevet

''Vi bor et sted der folk bygger seg hytter, så hytte er ikke aktuelt for oss heller ;)''

Jeg vokste opp på et sted der tilreisende hadde hytter ganske nærme boligene, og det syntes jeg var veldig rart. Hvorfor reise på hytte og bo slik, liksom?

Men nå har jeg hytte i nærheten av der fastboende folk bor, og synes det er den naturligste ting i verden:-)

Det handler om å komme seg bort fra der man er til vanlig, et miljøskifte, og så har det sine absolutte praktiske sider å ikke være midt i Langtvekkistan uten vei, vann, kloakk og strøm....;-)

Sant det :)

Vi har tilgang til svigerfars hytte her i Norge, men den ligger 50 mil unna, så når vi først skal reise så langt, så foretrekker vi å besøke svigerfamilien hjemme hos dem :)

Det hender en sjelden gang at vi tilbringer noen påskedager på hytta :)

Skrevet

Sant det :)

Vi har tilgang til svigerfars hytte her i Norge, men den ligger 50 mil unna, så når vi først skal reise så langt, så foretrekker vi å besøke svigerfamilien hjemme hos dem :)

Det hender en sjelden gang at vi tilbringer noen påskedager på hytta :)

Vi har ikke tilgang til annen hytte enn vår egen....;-)

Skrevet

Hva heter restauranten? Aldri prøvd sushi, men har lyst. :o)

Regit bar og kjøkken:

http://www.regit.no/

Hyggelig sted å sitte og spise også :-)

candyqueen_83
Skrevet

''Men jeg kunne aldri tenkt meg hytte i Norge heller jeg da.''

Det kunne ikke jeg heller da jeg var 26 år:-)

**************bare 25 foreløpig takk!!!! Hehehe

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...