Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg slår på PCen får jeg opp monitor is going to sleep. Noen som vet hva dette kan være?

Gjest NettløseNina
Skrevet

Du slår av den stasjonære men ikke skjermen, da kommer den opp. Slå av skjermen også så er alt av.

Skrevet

Du slår av den stasjonære men ikke skjermen, da kommer den opp. Slå av skjermen også så er alt av.

Normalt har jeg bare stasjonær PC hjemme, om ikke min datter har bærbar med seg hjem. Regner ikke med at den bærbare er knyttet til nå. Jeg har fått denne meldingen i flere dager, og får altså ikke brukt PCen i det hele tatt. (Nå skriver jeg fra jobbPC. Går hjem nå og håper på flere svar til i morgen.)

Skrevet

Det er da vel ikke så merkelig? Det kan ha en av to forklaringer:

Enten så har du holdt på så lenge på data'en at skjermen sovner rett og slett. Da er det et godt hint til deg at du også bør køye.

Eller så sovner den av ren kjedsomhet, fordi de sidene du er inne på, ikke er særlig interessante. Kanskje den er drittlei av DOL for eksempel?

Gjest NettløseNina
Skrevet

Normalt har jeg bare stasjonær PC hjemme, om ikke min datter har bærbar med seg hjem. Regner ikke med at den bærbare er knyttet til nå. Jeg har fått denne meldingen i flere dager, og får altså ikke brukt PCen i det hele tatt. (Nå skriver jeg fra jobbPC. Går hjem nå og håper på flere svar til i morgen.)

Da går du inn på strøm på skjermen og stiller inn slik at ikke skjermen slår seg av (så sant det skjer om den ikke er i bruk, slår den seg av mens den er i bruk trenger den trolig reperasjon)

Skrevet

Da går du inn på strøm på skjermen og stiller inn slik at ikke skjermen slår seg av (så sant det skjer om den ikke er i bruk, slår den seg av mens den er i bruk trenger den trolig reperasjon)

Nå vet ikke jeg hvor strøm er, eller om det er noe jeg kan juistere når det eneste jeg kan lese på skjermen er Monitor going to sleep.

Skrevet

Det er da vel ikke så merkelig? Det kan ha en av to forklaringer:

Enten så har du holdt på så lenge på data'en at skjermen sovner rett og slett. Da er det et godt hint til deg at du også bør køye.

Eller så sovner den av ren kjedsomhet, fordi de sidene du er inne på, ikke er særlig interessante. Kanskje den er drittlei av DOL for eksempel?

Det første du skriver stmte for et par uker siden. Da gikk monitor to sleep om den hadde stått på en hel dag. Men da virket den neste dag; det gjør den ikke nå.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...