Gå til innhold

Undrer meg litt angående angrepillen..

Anbefalte innlegg

Gjest *undrerseg*
Skrevet

Heisann!

Jeg tok en angrepille den 3. mai. Noen dager etter fikk jeg en mellomblødning som varte i 2-3 dager.

Jeg skulle hatt mensen den 24. mai, men den har fortsatt ikke kommet. Er det vanlig at mensen blir så forsinket etter en angrepille?

Har fått litt geleaktig utflod, begynner nesten å innbille meg ting nå ;-) Kan dette ha sammenheng med en graviditet?

Håper noen kan hjelpe!

Skrevet

Angrepillen kan kludre til syklusen visstnok, men du er klar over at den ikke er 100% sikker? Ta en test?

Skrevet

Ja, står nok også i pakningsvedlegget at den klusser opp i syklusen. Dessuten er den ikke 100% sikker heller. Så er du usikker tar du en test.

Gjest *undrerseg*
Skrevet

Angrepillen kan kludre til syklusen visstnok, men du er klar over at den ikke er 100% sikker? Ta en test?

Ja, jeg leste at den kunne klusse, og leste også at den ikke er 100 % sikker.

Tenkte bare å høre om noen hadde noen erfaringer. Men jeg får vel ta steget og kjøpe meg en test tenker jeg.

Takk skal dere ha!

Gjest viker ikke i følge legen og av egen erfaring
Skrevet

Jeg var så uheldig at kondomet sprakk i desember i fjor. Tok angrepille 4 timer etterpå. Ble allikevel gravid. Fortalte legen at jeg hadde tatt angrepilla, men han bare fnyste av den og sa at det er det mange andre jenter som kommer på sykehuset og sier, så den virker ikke mente han. Han sa at de gangene den liksom virker, så hadde det uansett ikke blitt graviditet ut av det. LIke etter opplevde en venninne av meg det samme. Ville tatt en test hadde jeg vært deg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...