Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AneM1365380603
Skrevet

*Hehe* Nå satt jeg her og humret slik at mannen min lurte.. Spesielt likte jeg Brumm-bildet :)

Gjest Kayia
Skrevet

Komisk det 80-tallsbildet der tom. kidden er utstyrt med Kate-Guldbrandsen-meets-Joey-Tempest-sveis.. :D

AneM1365380603
Skrevet

Jeg sjekker ut flere bilder på nettstedet også, og hva synes du om dette? Noe for dere med alle barna? ;-)

Kommentaren under bildet lyder: "When you’re a father of five girls, it’s the small victories that count."

http://awkwardfamilyphotos.com/wp-content/uploads/2009/05/1271366105_eaacba989d_o.jpg

Å uffameg, hehe. Nesten like ille som bildet med de skrekkelige strikketgenserne ;)

Jeg spurte mannen min om han ville stilt opp på et bilde slik som Brumm-bildet, men han bare brummet.. ;))

Skrevet

Å uffameg, hehe. Nesten like ille som bildet med de skrekkelige strikketgenserne ;)

Jeg spurte mannen min om han ville stilt opp på et bilde slik som Brumm-bildet, men han bare brummet.. ;))

Re strikkegenserne: Ser for meg at det er en overivrig bestemor som har bestemt seg for å strikke makne gensre til allemannalle. Min søsters svigerbestemor var slik, men nøyde seg med bare å strikke til oldebarna:-) Jeg har sett et familiebilde der alle småungene var kledd opp i makne strikkede gensre.

AneM1365380603
Skrevet

Re strikkegenserne: Ser for meg at det er en overivrig bestemor som har bestemt seg for å strikke makne gensre til allemannalle. Min søsters svigerbestemor var slik, men nøyde seg med bare å strikke til oldebarna:-) Jeg har sett et familiebilde der alle småungene var kledd opp i makne strikkede gensre.

Jeg må innrømme at jeg synes unger i slike gensere er søte på familiebilder i ukeblader, men dette bildet var litt drøyt av en eller annen grunn :)

Skrevet

Jeg må innrømme at jeg synes unger i slike gensere er søte på familiebilder i ukeblader, men dette bildet var litt drøyt av en eller annen grunn :)

Ja, det er forskjell på barn og voksne, enten det gjelder gensre eller å ligge naken på et saueskinn...;-)

AneM1365380603
Skrevet

http://awkwardfamilyphotos.files.wordpress.com/2009/05/christmascards-1.jpg

Ett til;-)

Sjekk påskrift + bilde på "fars" genser

*Hihi*

Må innrømme at jeg var like rar før jeg fikk unger. Da vi var i syden fikk vi en gatemaler til å male katten fra et bilde jeg hadde i lommeboka. Jeg ringte hjem til de som passet henne. Da jeg hørte et mjau i bakgrunnen kjente jeg tårene presse på ;)

Jeg tok katten med til fotograf også, og hun var selvsagt med på julekortet. Jeg arbeidet hos en fotograf, så jeg vet ikke om jeg hadde gjort det utenom. bildet med oss og katten med masse julestæsj er likevel et festlig minne ;)

Skrevet

*Hihi*

Må innrømme at jeg var like rar før jeg fikk unger. Da vi var i syden fikk vi en gatemaler til å male katten fra et bilde jeg hadde i lommeboka. Jeg ringte hjem til de som passet henne. Da jeg hørte et mjau i bakgrunnen kjente jeg tårene presse på ;)

Jeg tok katten med til fotograf også, og hun var selvsagt med på julekortet. Jeg arbeidet hos en fotograf, så jeg vet ikke om jeg hadde gjort det utenom. bildet med oss og katten med masse julestæsj er likevel et festlig minne ;)

Jeg kan godt skjønne det:-) Da vi fikk fotograf hjem til oss for å ta konfirmasjonsbilder av meg, ble det også tatt et bilde av meg sammen med familiehunden:-) Men det ble verken forstørret opp eller brukt som takkekort, men kunne jo ha havnet på et slikt nettsted.

Skrevet

Hva i alle dager er det hun har i hånden? Lekre gardiner, forresten.... *Grøss*

Gresskar, kanskjee? de finnes jo i mange varianter. Evt en melon?

AneM1365380603
Skrevet

Jeg kan godt skjønne det:-) Da vi fikk fotograf hjem til oss for å ta konfirmasjonsbilder av meg, ble det også tatt et bilde av meg sammen med familiehunden:-) Men det ble verken forstørret opp eller brukt som takkekort, men kunne jo ha havnet på et slikt nettsted.

Det at hunden ble med sier jo litt om statusen den hadde :)

Gjest Happyfull c;
Skrevet

Hva i alle dager er det hun har i hånden? Lekre gardiner, forresten.... *Grøss*

Det er en "jumbo pink banana squash"

i følge sikre kilder ;)

Skrevet

Ja, det er forskjell på barn og voksne, enten det gjelder gensre eller å ligge naken på et saueskinn...;-)

Huff, nå så jeg for meg en voksen mann ligge å sprelle naken på et saueskinn...! ;-)

Gjest Elextra
Skrevet

*lol* her var det mye å ta av, til inspirasjon for oss alle.

Skrevet

Tror kanskje jeg er litt rar, for jeg synes ikke at alle bildene var så rare jeg....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...