morsan Skrevet 4. juni 2009 Forfatter Skrevet 4. juni 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1244097782' post='4160158] Huff, nå så jeg for meg en voksen mann ligge å sprelle naken på et saueskinn...! ;-) Vet ikke om du i forna da'r hørte på radiospillet om familien Glum - mulig det var tatt av lufta før du kom i passende alder - men der hadde husets voksne men infantile sønn kommet i skade for å ødelegge det eneste bildet de hadde av han som barn - naken på et saueskinn. Far beordret han da til ny fotografering av bilde i tilsvarende positur. ;-) Hvis jeg ikke husker feil, var det Arve Opsahl som lånte stemmen til unge, dumme Ronald Glum. 0 Siter
ariadne Skrevet 4. juni 2009 Skrevet 4. juni 2009 http://awkwardfamilyphotos.files.wordpress.com/2009/05/129686550_368f80d2aa.jpg Dette er vel også en slags familie? ;-) Teksten under bildet fikk meg virkelig til å le: "Just another photo of a woman holding a jumbo pink banana squash in one arm and a miniature schnauzer in the other. " 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 4. juni 2009 Skrevet 4. juni 2009 Vet ikke om du i forna da'r hørte på radiospillet om familien Glum - mulig det var tatt av lufta før du kom i passende alder - men der hadde husets voksne men infantile sønn kommet i skade for å ødelegge det eneste bildet de hadde av han som barn - naken på et saueskinn. Far beordret han da til ny fotografering av bilde i tilsvarende positur. ;-) Hvis jeg ikke husker feil, var det Arve Opsahl som lånte stemmen til unge, dumme Ronald Glum. *LOL* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.