Gå til innhold

Har du opplevd noe merkelig?

Anbefalte innlegg

også en mor
Skrevet

En gang jeg var 14-15 år var jeg med på et bønnemøte. Alle knelte ned og skulle be en bønn inni seg, så det var musestille og en noe beklemt og høytidelig stemning i rommet. Jeg var ikke så flink til å be, så jeg ble fort ferdig og begynte å titte stjålent rundt meg for å se om de andre snart var ferdige.

Da fikk jeg øye på en gutt på 16, helt rød i fjeset av innestengt latter. Selvfølgelig fikk jeg også akutt latterkrampe, men klarte å holde det igjen. Men plutselig kjente jeg at en fis var på vei, og det gikk snart opp for meg at det ikke gikk å holde igjen i begge ender. Skulle jeg le, eller skulle jeg prompe? Valget var umulig, men en lynrask avgjørelse måtte tas så jeg satset på at fisen kanskje ble lydløs.

Lydløs var den absolutt ikke!!! Forferdelig flaut...... Men bønnemøtet ble ihvertfall fort ferdig. Egentlig var det ikke så morsomt der og da, men jeg har ledd mye og hjertelig av det senere.. :)

*ler høyt her* :D :D

også en mor
Skrevet

Hehe...ei venninne av meg var stadig i "krangel" med min far. De ertet hverandre og tøyset og knuffet borti hverandre når den ene f.eks skulle ta en sup kaffi... Dette utviklet seg til en morsom "krig " de to imellom.

En dag reiste de på samme ferje, og han ertet og ertet uten at ho fikk inn et realt "slag" tilbake. På tilbaketuren såg ho at han gikk rett fremfor henne i den parkasen han hadde hatt om morgenen, og ho såg et snitt til å gi igjen...

Bøyde seg ned, gjorde klar flate handa og KLASKET TIL på rompa!!!! Da han snur seg, dødssjokkert!!!! -ser ho at det var en fremmed mann.... -i samme parkas.

Ikke selvopplevd, men denne klarer jeg ikke holde latteren tilbake av...hører med til historien at mannen bare gikk...-og ho stod tilbake med en brennende håndflate og knallrøde kinn... -ho snur seg bak,men det er bare ho og han i gangen på ferja...altså MÅTTE det være henne...HAHA de har aldri sett hverandre i øynene etter dette...han bor i nærheten,så faren for å treffes relativt ofte er stor

For en herlig tråd! *ler*

også en mor
Skrevet

broren min gikk til fysikalske behandlinger en gang, på timekortet stod der fysiklaske institutt... hehe regner med de hadde sikkert en bunke på tusen stk fra trykkeriet...

naboen leste for mannen sin i avisen i avisen : gedigen ereksjon til salgs...-men det var visst eikeseksjon, og en gang leste ho offisershore isteden for offshore... mye fniising av disse to da ho fortalte dem

*LOL* :D

Skrevet

En gang jeg var 14-15 år var jeg med på et bønnemøte. Alle knelte ned og skulle be en bønn inni seg, så det var musestille og en noe beklemt og høytidelig stemning i rommet. Jeg var ikke så flink til å be, så jeg ble fort ferdig og begynte å titte stjålent rundt meg for å se om de andre snart var ferdige.

Da fikk jeg øye på en gutt på 16, helt rød i fjeset av innestengt latter. Selvfølgelig fikk jeg også akutt latterkrampe, men klarte å holde det igjen. Men plutselig kjente jeg at en fis var på vei, og det gikk snart opp for meg at det ikke gikk å holde igjen i begge ender. Skulle jeg le, eller skulle jeg prompe? Valget var umulig, men en lynrask avgjørelse måtte tas så jeg satset på at fisen kanskje ble lydløs.

Lydløs var den absolutt ikke!!! Forferdelig flaut...... Men bønnemøtet ble ihvertfall fort ferdig. Egentlig var det ikke så morsomt der og da, men jeg har ledd mye og hjertelig av det senere.. :)

mildt sagt et _bønne_møte ja :P

candyqueen_83
Skrevet

mildt sagt et _bønne_møte ja :P

:o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...