mariaflyfly Skrevet 5. juni 2009 Skrevet 5. juni 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1244228185' post='4161039] Jeg er sensor, og må gi deg medhold i denne klagen. Farris smaker høgg. ;-) Takk. Jeg visste noen ville gi meg medhold. 0 Siter
Mrs D Skrevet 5. juni 2009 Skrevet 5. juni 2009 Jeg liker best farris med lime :-) Ja, den liker jeg også godt. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 5. juni 2009 Skrevet 5. juni 2009 ''Farris smaker høgg.'' Hva er høgg? Høgg er noe veldig vondt og ekkelt... Tror det var guttungen som sa nesten det ordet, som ikke er noe ord, som liten, da han smakte på farris *s* Kom til Trondheim, så skal du få smake noe annet fælt ;-) Vi har et stort utvalg at høggvarer her ;-) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 5. juni 2009 Skrevet 5. juni 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1244232709' post='4161122] Høgg er noe veldig vondt og ekkelt... Tror det var guttungen som sa nesten det ordet, som ikke er noe ord, som liten, da han smakte på farris *s* Kom til Trondheim, så skal du få smake noe annet fælt ;-) Vi har et stort utvalg at høggvarer her ;-) ''Kom til Trondheim, så skal du få smake noe annet fælt'' Har da smakt trøndersjampis (nycosalt og himkok?) - nydelig! 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 5. juni 2009 Skrevet 5. juni 2009 ''Kom til Trondheim, så skal du få smake noe annet fælt'' Har da smakt trøndersjampis (nycosalt og himkok?) - nydelig! fysj... det der er høgg el grande ;-p 0 Siter
Gjest godt blandevann Skrevet 5. juni 2009 Skrevet 5. juni 2009 funker som blandevann,i motsetning til brus som er altfor søtt og har for mye kullsyre... vodka og bris er iallefall en god drink,men det skyldes vel kanskje mest effekten? uten vodka,foretrekker jeg vanlig vann. 0 Siter
Gjest yammmm Skrevet 5. juni 2009 Skrevet 5. juni 2009 Kjøpte oss Soda Stramer på Elkjøp for ett år siden, blander oss kun farris på den, altså vann, kullsyre og litt salt, yammmmm. Ungene har også dilla på den, så ja det er like godt med farris, som med brus, og så så mye sunnere da 0 Siter
cathlin Skrevet 5. juni 2009 Forfatter Skrevet 5. juni 2009 Jeg liker best farris med lime :-) Karakter A+. 0 Siter
cathlin Skrevet 5. juni 2009 Forfatter Skrevet 5. juni 2009 Jeg legger inn klage og krever ny sensur. Dette holder ikke mål. Sensor liker ikke at folk klager og du går ned en karakter. 0 Siter
meg__123! Skrevet 6. juni 2009 Skrevet 6. juni 2009 syns vanlig farris med smak er bedre. brisen syns jeg blir fort tam.. 0 Siter
Speak Skrevet 8. juni 2009 Skrevet 8. juni 2009 Liker Bris godt, men det er definitivt noe annet enn brus. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.