BMS! Skrevet 7. juni 2009 Skrevet 7. juni 2009 Her aner jeg altså fred og ingen fare, mann tar ut putene i sofaen på plattingen, og jeg får på meg sko for å gå ut tur med hunden, jo, og hva skjer. REGN.... Dette nevner ikke yr.no med ett ord. Kan man ikke stole på noen lenger ;-) Ja, ja, så nå sitter jeg å venter på oppholdesvær, for det skal bli fint vær i dag, det har yr sagt! 0 Siter
også en mor Skrevet 7. juni 2009 Skrevet 7. juni 2009 Synd du ikke bor i USA, for da kunne du sikkert saktsøkt! God tur når du kommer så langt 0 Siter
BMS! Skrevet 7. juni 2009 Forfatter Skrevet 7. juni 2009 Synd du ikke bor i USA, for da kunne du sikkert saktsøkt! God tur når du kommer så langt Tenker på å sende en "sinnamail" :-D 0 Siter
Gjest hurray Skrevet 7. juni 2009 Skrevet 7. juni 2009 Den dagen du tror på alt som sies på nett, i blader og tv, den dagen har du et alvorlig problem. Ta frem paraplyen heller du. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 7. juni 2009 Skrevet 7. juni 2009 Synd du ikke bor i USA, for da kunne du sikkert saktsøkt! God tur når du kommer så langt LOL 0 Siter
morsan Skrevet 7. juni 2009 Skrevet 7. juni 2009 Tenker på å sende en "sinnamail" :-D Start underskriftskampanje! :-) Ser for meg overslriftene i VG: "Nettbrukere raser mot yr.no!" :-) 0 Siter
BMS! Skrevet 7. juni 2009 Forfatter Skrevet 7. juni 2009 Start underskriftskampanje! :-) Ser for meg overslriftene i VG: "Nettbrukere raser mot yr.no!" :-) Nå fikk jeg lattekrampe. Ja, jeg ser det for meg :-) Meg i bresjen for å stoppe "useriøs" værmelding. Nå er det sol og vi har fått gått en lang og deilig tur 0 Siter
BMS! Skrevet 7. juni 2009 Forfatter Skrevet 7. juni 2009 Den dagen du tror på alt som sies på nett, i blader og tv, den dagen har du et alvorlig problem. Ta frem paraplyen heller du. Hæ, jeg som trodde man kunne stole på nettet i det minste :-D 0 Siter
også en mor Skrevet 7. juni 2009 Skrevet 7. juni 2009 Start underskriftskampanje! :-) Ser for meg overslriftene i VG: "Nettbrukere raser mot yr.no!" :-) Eg e med! 0 Siter
damedama Skrevet 8. juni 2009 Skrevet 8. juni 2009 Synd du ikke bor i USA, for da kunne du sikkert saktsøkt! God tur når du kommer så langt hehe :-) 0 Siter
damedama Skrevet 8. juni 2009 Skrevet 8. juni 2009 Start underskriftskampanje! :-) Ser for meg overslriftene i VG: "Nettbrukere raser mot yr.no!" :-) hehe :-) 0 Siter
også en mor Skrevet 8. juni 2009 Skrevet 8. juni 2009 Tenker på å sende en "sinnamail" :-D Gjorde du alvor av tankene dine? 0 Siter
BMS! Skrevet 8. juni 2009 Forfatter Skrevet 8. juni 2009 Gjorde du alvor av tankene dine? Ja, så klart ;-p 0 Siter
Gjest prust Skrevet 8. juni 2009 Skrevet 8. juni 2009 Og jeg da - som sjekket yr.no i går kveld før jeg hengte ut tøy..... Det ble DET uværet i natt, med styrtregn, tordenskrall i flere timer og hagl!!!! Så tøyet tørker kanskje til St.hans.... :-(((( 0 Siter
BMS! Skrevet 8. juni 2009 Forfatter Skrevet 8. juni 2009 Både tur OG mail? Tja, tur i alle fall :-p Om jeg hadde tort, hadde det vært gøy å skrevet en mail. Men med fare for at di hadde tatt meg bokstavelig, torde jeg nok ikke å gjennomføre det, altså :-) 0 Siter
BMS! Skrevet 8. juni 2009 Forfatter Skrevet 8. juni 2009 Og jeg da - som sjekket yr.no i går kveld før jeg hengte ut tøy..... Det ble DET uværet i natt, med styrtregn, tordenskrall i flere timer og hagl!!!! Så tøyet tørker kanskje til St.hans.... :-(((( Ja, hva skjer med verden når man ikke kan stole på værvarselet engang. lurer jeg på :-p Ikke bra.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.