Gå til innhold

Hva hadde dere til middag idag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi hadde frikase. :-) som min mor laget.

Nyyyydelig.

• Svar 73
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

14

• BMS!

11

• AneM1365380603

11

• waxo

6

Mest aktive i denne tråden

Gjest hønse-Magda
Skrevet

Kyllingfilé med kålstuing.

Skrevet

Biff med bearnaise og ris og stekt sopp, paprika og purreløk. samt maiskolber, for den som ville ha det.

Gjest Miguela
Skrevet

Ble invitert på kurdisk middag. Stekt kylling og lammekjøtt med masse grønnsaker, ris og salat.

mariaflyfly
Skrevet

Jeg hadde store ambisjoner om å lage Gordon Ramsays kyllingstroganoff i dag, men var helt pudding etter en hel dag på korpsseminar med Guttungen. Derfor blei det takeaway-pizza, og utsettelse av kyllingen til i morra. ;)

Skrevet

Jeg hadde store ambisjoner om å lage Gordon Ramsays kyllingstroganoff i dag, men var helt pudding etter en hel dag på korpsseminar med Guttungen. Derfor blei det takeaway-pizza, og utsettelse av kyllingen til i morra. ;)

take away er kjempesmart! :-)

det er et område hvor jeg føler vi skiller oss fra generasjonen(e) over oss: Vi "setter ikke av" søndagen til å lage mat! :-)

mariaflyfly
Skrevet

take away er kjempesmart! :-)

det er et område hvor jeg føler vi skiller oss fra generasjonen(e) over oss: Vi "setter ikke av" søndagen til å lage mat! :-)

''det er et område hvor jeg føler vi skiller oss fra generasjonen(e) over oss: Vi "setter ikke av" søndagen til å lage mat! :-)

''

Godt poeng. :) Kjæresten og jeg brukte forresten en søndag (uten unger) for en stund sida til å lage opp en stor porsjon hjemmelaga kjøttkaker i brun saus, samt halvstekte pizzabunner som vi som vi putta i porsjoner i fryseren. Genialt. Sånt kan jeg bruke søndagen til dersom været ikke er all that. :)

Skrevet

''det er et område hvor jeg føler vi skiller oss fra generasjonen(e) over oss: Vi "setter ikke av" søndagen til å lage mat! :-)

''

Godt poeng. :) Kjæresten og jeg brukte forresten en søndag (uten unger) for en stund sida til å lage opp en stor porsjon hjemmelaga kjøttkaker i brun saus, samt halvstekte pizzabunner som vi som vi putta i porsjoner i fryseren. Genialt. Sånt kan jeg bruke søndagen til dersom været ikke er all that. :)

Lurt! .-)

Husker forresten jeg så en gammel, norsk svart-hvit film, der mannen i huset tok med ungene til skogs på søndag mens mor var hjemme og forberedte Den Store Søndagsmiddagen! Høres utrolig kjedelig ut.

candyqueen_83
Skrevet

Jeg har foreløpig ikke spist middag. Usikkert hva det blir.

Skrevet

Vi var borte på middag og fikk servert raclette. Godt og sosialt.

Gjest majas mamma
Skrevet

Etter å ha vært på speideropplegg fra 11 til 16, og i tillegg en times biltur hjem ble det bestillingspizza i dag.

Gjest prust
Skrevet

Vi grillet, og prøvde noe vi ikke har hatt før: Krydret svinefilet - og det var helt nydelig!!!! Hadde nypoteter, ris og salat til :-)

Skrevet

Vi hadde vafler av alle ting - som ungene så gjerne ville lage helt selv. De ble gode og det var hyggelig å bli vartet opp, Men jeg syns ikke det er middag egentlig.

candyqueen_83
Skrevet

Vi var borte på middag og fikk servert raclette. Godt og sosialt.

Mmm.. Det er godt :o)

AneM1365380603
Skrevet

Mannen var på jobb og ungene ble invitert bort en etter en, så da nøyde jeg meg med et hardkokt egg ;) Er inne i en egg- og kyllingkur.

Skrevet

Vi hadde vafler av alle ting - som ungene så gjerne ville lage helt selv. De ble gode og det var hyggelig å bli vartet opp, Men jeg syns ikke det er middag egentlig.

Litt rart igrunnen at vi ikke synes vafler er middag, mens vi glatt synes pannekaler er middag. Det er jo ikke vesensforskjellig. ;-)

Gjest prust
Skrevet

Mannen var på jobb og ungene ble invitert bort en etter en, så da nøyde jeg meg med et hardkokt egg ;) Er inne i en egg- og kyllingkur.

Egg og kyllingkur...? Skal du bygge muskler :-) ?

Skrevet

Litt rart igrunnen at vi ikke synes vafler er middag, mens vi glatt synes pannekaler er middag. Det er jo ikke vesensforskjellig. ;-)

Sant nok, det er til og med mer mat i vaflene pga høyere innhold av mel :-)

AneM1365380603
Skrevet

Egg og kyllingkur...? Skal du bygge muskler :-) ?

Jeg skal inn i en kjole jeg kjøpte :) De hadde den ikke i min str, så jeg kjøpte den et halv nr for liten. Det er en sånn tettsittende sak. Jeg var på vekta på fredag og så der at jeg veier så lite at jeg kanskje heller bør ta noen runder med rockeringen ;) Er så lei av den ringen altså..

Det er altså magen som er problemet....

Skrevet

Noen av oss er litt sære og syns pannekaker mest er dessert da ;-)

Jeg føler ikke at jeg har spist middag om det kun er pannekaker, men med en skikkelig suppeførst, så tar jeg gjerne pannekaker med is til dessert jeg da :-D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...