Gjest høstløv Skrevet 8. juni 2009 Skrevet 8. juni 2009 På en nettavis står det at man kan ringe 815 44 448 og få fjernet fødselsdatoen uten å måtte registrere seg. Jeg har alt registrert meg, men jeg anbefaler andre å ringe dem ned. Det skal jeg gjøre. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 8. juni 2009 Skrevet 8. juni 2009 Nå har jeg sett litt på sentrale Eniro-ansatte. Fatima Moh, Online Marketing Manager at Eniro Norway og Bård Hammervold, informasjonssjef i Eniro, har begge fjernet sine datoer. Det er ganske spesielt. 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 9. juni 2009 Skrevet 9. juni 2009 Nå har jeg sett litt på sentrale Eniro-ansatte. Fatima Moh, Online Marketing Manager at Eniro Norway og Bård Hammervold, informasjonssjef i Eniro, har begge fjernet sine datoer. Det er ganske spesielt. Ja, det er litt spesielt. Særlig fordi de legger ut info om alle andre. 0 Siter
Gjest null signatur Skrevet 9. juni 2009 Skrevet 9. juni 2009 Ja, det er litt spesielt. Særlig fordi de legger ut info om alle andre. Dette kan da ikke være lovlig vel? 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 9. juni 2009 Skrevet 9. juni 2009 Jeg reserverte meg i går og nå er datoen borte allerede 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 9. juni 2009 Skrevet 9. juni 2009 På en nettavis står det at man kan ringe 815 44 448 og få fjernet fødselsdatoen uten å måtte registrere seg. Jeg har alt registrert meg, men jeg anbefaler andre å ringe dem ned. Jeg ringte dette nummeret, og de var så smørblide, at jeg ikke fikk anledning til å kjefte bare bittelite. Asj også, for jeg hadde den lange kjeftetirade på lager. Dessuten opplyste de at ved søk på www.birthday.no får en de samme oppøysninger, men det er ikke riktig. Der var det ikke fødselsdagsopplysninger om hverken meg eller min familie. 0 Siter
nick Skrevet 9. juni 2009 Skrevet 9. juni 2009 På en nettavis står det at man kan ringe 815 44 448 og få fjernet fødselsdatoen uten å måtte registrere seg. Jeg har alt registrert meg, men jeg anbefaler andre å ringe dem ned. Jeg ringte og det tok 0,5 sekunder å få det fjernet når jeg fikk en på tråden. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.