Gjest Wienerpølsa Skrevet 8. juni 2009 Skrevet 8. juni 2009 Klassen til sønnen min skal ha avslutning og i den forbindelse så skal jeg kjøpe inn pølser til alle. Det blir ganske mange med søsken og foreldre, så er det noen som vet om noen gode rimelige wienerpølser? Er disse first price pølsene noe gode på smak? 0 Siter
Speak Skrevet 8. juni 2009 Skrevet 8. juni 2009 Wienerpølser er uansett uspiselig!!! (Jada, jeg vet at jeg ikke skulle svart her - men måtte bare....) 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 8. juni 2009 Skrevet 8. juni 2009 Nei de er ikke gode. Kun gilde og finsbråten som er gode. Og kyllingpølser er godt. De er litt rimeligere på rema. 0 Siter
linnea72 Skrevet 8. juni 2009 Skrevet 8. juni 2009 Kiwi har ofte økonomipakninger med gilde pølser. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 8. juni 2009 Skrevet 8. juni 2009 Billige wienerpølser er noe av det ekleste jeg vet :# Men det kan jo selvfølgelig hende at noen billige wienerpølser er bedre enn andre. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 8. juni 2009 Skrevet 8. juni 2009 Billige wienerpølser er noe av det ekleste jeg vet :# Men det kan jo selvfølgelig hende at noen billige wienerpølser er bedre enn andre. Nei, det kan ikke hende De billige som coop, first price osv er ekle uansett. 0 Siter
KaVa Skrevet 8. juni 2009 Skrevet 8. juni 2009 Wienerpølser er uansett uspiselig!!! (Jada, jeg vet at jeg ikke skulle svart her - men måtte bare....) tilbøyelig til å være enig... 0 Siter
BMS! Skrevet 8. juni 2009 Skrevet 8. juni 2009 Jeg syns faktisk disse firstprice pølsene funker bra jeg. Kjøper di på Kiwi innimellom 0 Siter
BMS! Skrevet 8. juni 2009 Skrevet 8. juni 2009 Jeg syns faktisk disse firstprice pølsene funker bra jeg. Kjøper di på Kiwi innimellom Men favoritten her i huset er : Leiv Vidar 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 8. juni 2009 Skrevet 8. juni 2009 Jeg liker winerpølser, men ikke First Price. De har jeg prøvd en gang, og de smakte så vondt at jeg bare klarte en halv pølse. Så kjøper du dem slipper du ekstra rimelig unna. De er billige og smaker så vondt at de ikke blir spist. De jeg liker best er de som er i pakker med grønn plast. Husker ikke navnet, kan det være Finsbråten tro? 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 8. juni 2009 Skrevet 8. juni 2009 Men favoritten her i huset er : Leiv Vidar Leiv Vidar hadde gode pølser for 10 år sida. Ikke nå lenger. 0 Siter
Platina Skrevet 8. juni 2009 Skrevet 8. juni 2009 Ifølge denne testen er iallefall First Price best av billigpølsene (og mange av de dyrere). http://www.klikk.no/mat/spise/article459473.ece Selv aner jeg ikke. Har ikke spist wienerpølse på år og dag. 0 Siter
caprice Skrevet 8. juni 2009 Skrevet 8. juni 2009 Jeg var på Rimi i dag og så at de hadde tilbud på Gilde grillpølser. Husker ikke prisen, men du måtte kjøpe dobbeltpakke for at det skulle være billig. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.