Gå til innhold

Rimlige gode wienerpølser? Hvor?

Anbefalte innlegg

Gjest Wienerpølsa
Skrevet

Klassen til sønnen min skal ha avslutning og i den forbindelse så skal jeg kjøpe inn pølser til alle.

Det blir ganske mange med søsken og foreldre, så er det noen som vet om noen gode rimelige wienerpølser?

Er disse first price pølsene noe gode på smak?

Skrevet

Wienerpølser er uansett uspiselig!!!

(Jada, jeg vet at jeg ikke skulle svart her - men måtte bare....)

candyqueen_83
Skrevet

Nei de er ikke gode. Kun gilde og finsbråten som er gode. Og kyllingpølser er godt. De er litt rimeligere på rema.

Skrevet

Kiwi har ofte økonomipakninger med gilde pølser.

Gjest Elextra
Skrevet

Billige wienerpølser er noe av det ekleste jeg vet :#

Men det kan jo selvfølgelig hende at noen billige wienerpølser er bedre enn andre.

candyqueen_83
Skrevet

Billige wienerpølser er noe av det ekleste jeg vet :#

Men det kan jo selvfølgelig hende at noen billige wienerpølser er bedre enn andre.

Nei, det kan ikke hende :P De billige som coop, first price osv er ekle uansett.

Skrevet

Wienerpølser er uansett uspiselig!!!

(Jada, jeg vet at jeg ikke skulle svart her - men måtte bare....)

tilbøyelig til å være enig...

Skrevet

Jeg syns faktisk disse firstprice pølsene funker bra jeg.

Kjøper di på Kiwi innimellom

Skrevet

Jeg syns faktisk disse firstprice pølsene funker bra jeg.

Kjøper di på Kiwi innimellom

Men favoritten her i huset er : Leiv Vidar

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jeg liker winerpølser, men ikke First Price. De har jeg prøvd en gang, og de smakte så vondt at jeg bare klarte en halv pølse. Så kjøper du dem slipper du ekstra rimelig unna. De er billige og smaker så vondt at de ikke blir spist.

De jeg liker best er de som er i pakker med grønn plast. Husker ikke navnet, kan det være Finsbråten tro?

candyqueen_83
Skrevet

Men favoritten her i huset er : Leiv Vidar

Leiv Vidar hadde gode pølser for 10 år sida. Ikke nå lenger.

Skrevet

Jeg var på Rimi i dag og så at de hadde tilbud på Gilde grillpølser. Husker ikke prisen, men du måtte kjøpe dobbeltpakke for at det skulle være billig.

Gjest STYR UNNA FIRST PRICE ÆSJ
Skrevet

.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...