shandy Skrevet 9. august 2001 Skrevet 9. august 2001 Gratulerer så mye Jacob!!!!!! Dette var overraskende. Treg var jeg også som ikke så det før :-) Håper du får en fin dag, men det skal vel mye til antar jeg 0 Siter
MsSophie Skrevet 9. august 2001 Skrevet 9. august 2001 Jacob - vennen, har du bursdag? Gratulerer og SKÅL! :-) Nå har jeg også registrert at du har rundet "the big thirty", da kan jo dette være noe å ta med seg:-) Sunn livsstil for oss over 30: "Eta rakfesk å værra vakjin, drekke øl å pule nakjin! Eta læfse, å ha det bra, flyge rundt å værra gra!!! 0 Siter
magnus Skrevet 9. august 2001 Skrevet 9. august 2001 Hey! Gamle grabb!! Gratulerer med dagen!! 0 Siter
gyrken Skrevet 9. august 2001 Skrevet 9. august 2001 Gratulerer jacob. :-) Heretter går det bare en vei! 0 Siter
Snoopy_Syttifire Skrevet 9. august 2001 Skrevet 9. august 2001 Ønsker deg til lykke med dagen, jacob Hilsen Gratulerer da jacoben. Er du snill gutt så sender jeg et kort også. *bursdagsklem* 0 Siter
jacob Skrevet 9. august 2001 Skrevet 9. august 2001 Gratulerer da jacoben. Er du snill gutt så sender jeg et kort også. *bursdagsklem* Jeg er dypt taknemlig og rørt over den gode responsen. Dagen ble feira på IKEA- gardiner og kjøttbullar. Tusen takk. 0 Siter
gyrken Skrevet 9. august 2001 Skrevet 9. august 2001 Jeg er dypt taknemlig og rørt over den gode responsen. Dagen ble feira på IKEA- gardiner og kjøttbullar. Tusen takk. Betyr det at du er i siviliserte strøk igjen? 0 Siter
jacob Skrevet 10. august 2001 Skrevet 10. august 2001 Betyr det at du er i siviliserte strøk igjen? Nei- en snartur i Stavanger. 0 Siter
Female Skrevet 10. august 2001 Skrevet 10. august 2001 Nei- en snartur i Stavanger. Bedre sent enn aldri.....grattis med dagen.....:-)) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.