Gå til innhold

Saltvann!

Anbefalte innlegg

Hei!Jeg er ei jente på 17 ( 84 mod)som sliter sterkt med lav selvtillit pga meeeeget små bryster. Bruker størrelse 70a. Trener ganske mye så de er jo "fine", har muskler og de er harde. Men skjemmes hver eneste gang i dusjen på skolen, og iallfall hos kjæresten min. Mange ganger har vi samleie uten at bh'n blir tatt av , da tenker jeg for meg selv at han ikke gidder å bry seg om så små bryster, at de ikke er noe tess..

Så jeg vurderer sterkt å gjøre noe med dette og tenker saltvannsinnsprøytning har villet vært den beste løsningen.

-Hvem skal jeg henvende meg til, hva koster inngrepet?Må det fornyes?Noen bivirkninger? Aldersgrense?

Tusen takk for alle svar!!

MVH

Fortvilet jente 17

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/33014-saltvann/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Christian Anker, spesialist i allmennmed

Det er ikke først og fremst brystene størrelse som gjør en kvinne attraktiv. Hennes utstråling blir bestemt av hvor glad hun er i seg selv og andre. Når det gjelder det kroppslige inntrykket, er det viktigst at hun er sunn og velstelt. Husk også at en stolt kroppsholdning med rett rygg og løftet hode gir et flott inntrykk. Du trenger neppe å være redd for å ta av deg BH-en foran kjæresten din - snarere tvert imot.

Jeg foreslår at du venter med å få utført et kirurgisk inngrep. Det er kostbart (i størrelsesorden 20-25.000 kroner) og gir ikke alltid ønsket resultat. Hvis du bestemmer deg for å få utført et brystforstørrende inngrep, har jeg inntrykk av at silikonputer gjerne er mer vellykket enn saltvannsputer.

For nærmere informasjon kan du for eksempel kontakte Colloseumklinikken, dr. Kveims klinikk eller Volvat medisinske senter - hvis du er bosatt i Oslo.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/33014-saltvann/#findComment-129138
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...