candyqueen_83 Skrevet 30. juli 2009 Forfatter Skrevet 30. juli 2009 Jeg bestilte da jeg kom hjem fra ferie, og har fått brev i posten at jeg kan hente det på postkontoret, så det skal jeg imrg Synes det har vært ganske lang leveringstid, men nå er jeg også veldig utålmodig da Gleder meg ihvertfal til å prøve:-) Jeg har ikke merket at I.D ikke dekker så godt men nå har jeg ganske "glatt" hud så behovet for dekkevne er ikke så stor. Men jeg håper jeg synes Everyday Minerals er like bra for det er jo en helt utrolig bra pris sammenliknet med I.D som er ganske dyrt. Det blir spennende å høre. Håper du har truffet riktig på farger osv. Ja, leveringstiden er et minus, men man trenger jo ikke å bestille så ofte. Bare passe på å gjøre det i god tid. Håper du blir fornøyd. Det er ganske så billig ja ) Jeg brukte kost fra EM til I.D da. Vet ikke om det kan ha noe å si på dekkevne. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 3. august 2009 Forfatter Skrevet 3. august 2009 Jeg bestilte da jeg kom hjem fra ferie, og har fått brev i posten at jeg kan hente det på postkontoret, så det skal jeg imrg Synes det har vært ganske lang leveringstid, men nå er jeg også veldig utålmodig da Gleder meg ihvertfal til å prøve:-) Jeg har ikke merket at I.D ikke dekker så godt men nå har jeg ganske "glatt" hud så behovet for dekkevne er ikke så stor. Men jeg håper jeg synes Everyday Minerals er like bra for det er jo en helt utrolig bra pris sammenliknet med I.D som er ganske dyrt. Har du prøvd? Er litt spent på hva du synes. Hehe. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 3. august 2009 Skrevet 3. august 2009 Har du prøvd? Er litt spent på hva du synes. Hehe. Jeg skulle hente produktene på fredag men klarte selvfølgelig å glemme hentelappen hjemme, og så har jeg vært bortreist i helgen. Men skal få hentet de i løpet av uken, og jeg lover å gi rapport ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.