Gå til innhold

Noen som følger med på Home and away her?

Anbefalte innlegg

Gjest best wishes
Skrevet

jeg skjønner ikke helt denne greia med han Drew. Jeg forsto det sånn at han ikke hadde noen foreldre når han først kom inn i serien og at det var derfor Leah og Dan tok seg av han? Senere viste det seg jo at Peter ikke var død likevel. Men var moren også død en periode?

Gjest en som følger med
Skrevet

nei. men drew ble sendt på kostskole,og hadde liten kontakt med foreldrene.

såvidt jeg husker...

Skrevet

Moren har aldri vært død, og de visste at Peter var faren...

Gjest best wishes
Skrevet

Moren har aldri vært død, og de visste at Peter var faren...

Men hvorfor flyttet han til Summer bay?

Skrevet

Men hvorfor flyttet han til Summer bay?

Når de trodde Peter var død, oppdaget Dan at han hadde denne sønnen som var sendt på kostskole. Drew var ikke spesielt interesesrt i å bli med til Summer Bay, men etterhvert dukker Peter opp igjen fra de døde...og nå er han der.

Gjest best wishes
Skrevet

Når de trodde Peter var død, oppdaget Dan at han hadde denne sønnen som var sendt på kostskole. Drew var ikke spesielt interesesrt i å bli med til Summer Bay, men etterhvert dukker Peter opp igjen fra de døde...og nå er han der.

Men hva var egentlig motivasjonen for å ta han ut fra kostskolen og plassere han i Summer Bay?

Skrevet

Men hva var egentlig motivasjonen for å ta han ut fra kostskolen og plassere han i Summer Bay?

Men herregud da! Det er en såpe, er det noen som helt motivasjon bak handlingen?

Gjest best wishes
Skrevet

Men herregud da! Det er en såpe, er det noen som helt motivasjon bak handlingen?

LOL; jeg prøver bare å forstå logikken bak dette. skjønner det ikke ..

Skrevet

LOL; jeg prøver bare å forstå logikken bak dette. skjønner det ikke ..

Kanskje det ikke var mer penger til at han kunne gå der.

Kjekk gutt forresten, for de som er i den alderen!

Gjest Tror jeg
Skrevet

Jeg tror at Peter hadde betalt for kostskolen men når han døde kunne ingen betale for det lengere

Gjest best wishes
Skrevet

Jeg tror at Peter hadde betalt for kostskolen men når han døde kunne ingen betale for det lengere

that makes sense

Gjest Tror jeg
Skrevet

that makes sense

Har sett en serien i mange år. Helt siden starten tror jeg. Det må da være over 10 år siden de startet? :-)

Gjest en som følger med
Skrevet

Har sett en serien i mange år. Helt siden starten tror jeg. Det må da være over 10 år siden de startet? :-)

mer enn 10 år faktisk....og enda lenger i england

Gjest Tror jeg
Skrevet

mer enn 10 år faktisk....og enda lenger i england

Jeg kikket litt på nett siden. Det var kansje ikke lurt. Mye nye folk og del forhold som blir oppløst :-). Kikka ikke mye da. Måtte skynde meg ut av siden :-)

Gjest en som følger med
Skrevet

Jeg kikket litt på nett siden. Det var kansje ikke lurt. Mye nye folk og del forhold som blir oppløst :-). Kikka ikke mye da. Måtte skynde meg ut av siden :-)

haqr gjort det samme selv. norge henger et godt stykke bak....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...