Gjest best wishes Skrevet 12. juni 2009 Skrevet 12. juni 2009 jeg skjønner ikke helt denne greia med han Drew. Jeg forsto det sånn at han ikke hadde noen foreldre når han først kom inn i serien og at det var derfor Leah og Dan tok seg av han? Senere viste det seg jo at Peter ikke var død likevel. Men var moren også død en periode? 0 Siter
Gjest en som følger med Skrevet 12. juni 2009 Skrevet 12. juni 2009 nei. men drew ble sendt på kostskole,og hadde liten kontakt med foreldrene. såvidt jeg husker... 0 Siter
Bookworm Skrevet 12. juni 2009 Skrevet 12. juni 2009 Moren har aldri vært død, og de visste at Peter var faren... 0 Siter
Gjest best wishes Skrevet 12. juni 2009 Skrevet 12. juni 2009 Moren har aldri vært død, og de visste at Peter var faren... Men hvorfor flyttet han til Summer bay? 0 Siter
Bookworm Skrevet 12. juni 2009 Skrevet 12. juni 2009 Men hvorfor flyttet han til Summer bay? Når de trodde Peter var død, oppdaget Dan at han hadde denne sønnen som var sendt på kostskole. Drew var ikke spesielt interesesrt i å bli med til Summer Bay, men etterhvert dukker Peter opp igjen fra de døde...og nå er han der. 0 Siter
Gjest best wishes Skrevet 12. juni 2009 Skrevet 12. juni 2009 Når de trodde Peter var død, oppdaget Dan at han hadde denne sønnen som var sendt på kostskole. Drew var ikke spesielt interesesrt i å bli med til Summer Bay, men etterhvert dukker Peter opp igjen fra de døde...og nå er han der. Men hva var egentlig motivasjonen for å ta han ut fra kostskolen og plassere han i Summer Bay? 0 Siter
Bookworm Skrevet 12. juni 2009 Skrevet 12. juni 2009 Men hva var egentlig motivasjonen for å ta han ut fra kostskolen og plassere han i Summer Bay? Men herregud da! Det er en såpe, er det noen som helt motivasjon bak handlingen? 0 Siter
Gjest best wishes Skrevet 12. juni 2009 Skrevet 12. juni 2009 Men herregud da! Det er en såpe, er det noen som helt motivasjon bak handlingen? LOL; jeg prøver bare å forstå logikken bak dette. skjønner det ikke .. 0 Siter
Elis31 Skrevet 12. juni 2009 Skrevet 12. juni 2009 LOL; jeg prøver bare å forstå logikken bak dette. skjønner det ikke .. Kanskje det ikke var mer penger til at han kunne gå der. Kjekk gutt forresten, for de som er i den alderen! 0 Siter
Gjest Tror jeg Skrevet 13. juni 2009 Skrevet 13. juni 2009 Jeg tror at Peter hadde betalt for kostskolen men når han døde kunne ingen betale for det lengere 0 Siter
Gjest best wishes Skrevet 13. juni 2009 Skrevet 13. juni 2009 Jeg tror at Peter hadde betalt for kostskolen men når han døde kunne ingen betale for det lengere that makes sense 0 Siter
Gjest Tror jeg Skrevet 13. juni 2009 Skrevet 13. juni 2009 that makes sense Har sett en serien i mange år. Helt siden starten tror jeg. Det må da være over 10 år siden de startet? :-) 0 Siter
Gjest en som følger med Skrevet 13. juni 2009 Skrevet 13. juni 2009 Har sett en serien i mange år. Helt siden starten tror jeg. Det må da være over 10 år siden de startet? :-) mer enn 10 år faktisk....og enda lenger i england 0 Siter
Gjest Tror jeg Skrevet 14. juni 2009 Skrevet 14. juni 2009 mer enn 10 år faktisk....og enda lenger i england Jeg kikket litt på nett siden. Det var kansje ikke lurt. Mye nye folk og del forhold som blir oppløst :-). Kikka ikke mye da. Måtte skynde meg ut av siden :-) 0 Siter
Gjest en som følger med Skrevet 14. juni 2009 Skrevet 14. juni 2009 Jeg kikket litt på nett siden. Det var kansje ikke lurt. Mye nye folk og del forhold som blir oppløst :-). Kikka ikke mye da. Måtte skynde meg ut av siden :-) haqr gjort det samme selv. norge henger et godt stykke bak.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.