Gå til innhold

Merking av kattehalsbånd

Anbefalte innlegg

Gjest Verdens skjønneste katt
Skrevet

Min nydelige hårball har et bra reflekshalsbånd. På den har jeg en slik "tube" som jeg har en lapp med navn og telefonnummer på.

Jeg har ikke lyst til å skrive på halsbåndet for jeg ønsker ikke bruke så mye av det gule på det, vil at han skal være mye synlig.

Synes "tuben" kan være noe stor, selv om jeg har kjøpt den minste.

Er det noen som vet om slike små "plater" til å feste på halsbåndet, altså ikke ei plate som henger ned på samme måte som "tuben" men en til å feste på selve halsbåndet. (mer som en beltespenne som sitter fast med hele flaten)

Kan gravere selv på den.

Noen med tips?

Kanskje det enkleste er å lage en selv og lime på med superglue?

Skrevet

Hvorfor kan du ikke heller chipe katten. Jeg mistet min i fjor sommer med halsbånd med navn og telefonnummer og fant ham igjen på DOA sine sider 2 mnd senere. Han hadde fremdeles halsbåndet på.

Nå har jeg chipet begge og det er markert at kattene er chipet i øret deres

Gjest Tatjana
Skrevet

I dyrebutikker får du kjøpt noe som kalles "hundemynt". Det er en liten plate som du henger fast i halsbåndet og der kan du gravere inn f.eks telefonnummeret ditt. De finnes i ulike utforminger og størrelser. Kan sikkert bestilles på nett også.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...