kaffepiken Skrevet 16. juni 2009 Skrevet 16. juni 2009 Tror ikke du trenger å bekymre deg. Oppegående og skikkelige menn klarer å lage seg en personlig mening uavhengig av hva slike selvutnevnte "eksperter" lirer av seg i media. Heldigvis er det store flertallet av menn intelligente og normale folk, selv om det kan se annerledes ut når man leser på VG og Dagbladets debattsider.. Og dem som hiver seg på antifeministbølgen kan du jo bare styre unna? 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 16. juni 2009 Skrevet 16. juni 2009 Den dama er vel ikke noe å ta så veldig alvolig? Klarer ikke å hisse meg opp over dette. Bare vrøvl fra ende til annen. Skryte av de hardtarbeidenede mennene våre? *LOL* Vi kvinner arbeider vi også da, men vi skal møte mennene våre i døra med et godt måltid.*Flirer* Mye silikon leppene der forresten ;o) ''Mye silikon leppene der forresten ;o)'' "Pynt deg litt", sa hun, og det er jeg helt enig med henne i. Men vi kan slå fast her og nå at Herland og jeg hverken deler oppfatning av hva som er 'litt' eller hva som er 'pynt'. ;-) 0 Siter
Gjest Nickløsheletia Skrevet 16. juni 2009 Skrevet 16. juni 2009 Det lille jeg har lest om henne faller på sin egen urimelighet. Jeg tror hun er et blaff som snart har fått sin oppmerksomhet, og så lever vi videre som før. Derfor gidder jeg ikke bruke energi på henne. Bruker det heller på mannen min Enig, det blir som hun med boka Frognerfitter. 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 16. juni 2009 Skrevet 16. juni 2009 For de fleste kvinner, ja. Men hva med mange menn som er litt leie av livet og trenger noe å skylde på? "Men hva med mange menn som er litt leie av livet og trenger noe å skylde på?" De som faller for så billig argumentasjon for hvorfor livet deres er kjipt, er vel de langtidssingle 40+ som sutrer over hvor pripne, utilnærmelige og fæle damer er. Bryr du deg mye om hva de mener til daglig? Sunt det kommer reaksjoner på toskete utsagn, men klarer ikke engasjere meg i en så tåpelig debatt. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 16. juni 2009 Skrevet 16. juni 2009 Ingenting å bekymre seg over. Dama er gal, og de eneste som nikker til hennes påstander er ytterliggående KRF-ere og FRP-ere. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 16. juni 2009 Skrevet 16. juni 2009 Jeg måtte lese uttalelsene hennes nå, og ble sittende og himle med øynene ;-) Huff.... Høres ut som hun vil ha oss tilbake til kjøkkenbenken. Vi bør visst ikke lenger få lov til å velge hva vi vil ha ut av livet (bare fordi vi er kvinner)... Triste greier, men jeg blir aller mest irritert på vegne av alle kvinner som faktisk har lyst å jobbe utenfor hjemmet! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.