Soria Skrevet 9. august 2001 Skrevet 9. august 2001 Jeg skrev et innlegg her der jeg ba om et telefonnummer. Innlegget ble slettet fordi det var destruktivt, men på mail fikk jeg nummeret jeg ba om. Jeg husker ikke mye, men jeg lurte etterpå hvordan jeg hadde klart å finne frem til nummeret i den tilstanden jeg var i. Nå vet jeg. Jeg havnet på sykehus fordi jeg kunne ringe etter hjelp, og nummeret fikk jeg herfra. Så nå ville jeg takke og si at de ansvarlige her hjelper faktisk selv om de sletter. De hjelper når de kan. 0 Siter
Soria Skrevet 9. august 2001 Forfatter Skrevet 9. august 2001 *klemmer lenge* -bella- Takk :-) *reklem* 0 Siter
flisa Skrevet 10. august 2001 Skrevet 10. august 2001 Det var jammen bra! og jeg er glad du ba om hjelp selv! *klem* 0 Siter
Gjest webmaster Skrevet 10. august 2001 Skrevet 10. august 2001 Godt å se at du er her igjen, Soria! Jeg håper du får den hjelpen du trenger til å bli frisk. :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.