Gå til innhold

Hva bør jeg ta for dette vaskeoppdraget?

Anbefalte innlegg

Gjest Vaske vaske
Skrevet

Jeg vasker til vanlig noen kontor til vanlig 2 ganger pr uke og får kr 5000 kr i mnd for dette.

Nå har de spurt om jeg er interessert i ekstravask. Det medfører:

Ca 15 store vinduer som ikke er enkle å vaske

Vask av skuffer og skap på kjøkken, inn og utvendig

Alle bilder/hyller på matrom, møterom og alle kontorene

Kontorplasser som er bord, lamper ovs

Kopirom og møterom

Lister og hyller

Har ikke anelse hva jeg skal ta for dette. de sier jeg må komme med en pris, men synes det er vanskelig å si ettersom jeg ikke aner hvor lang tid jeg vil bruke. Tenker kanskje gjøre det i løpet av en helg.

Har du en anelse om hvilken pris jeg bør legge meg på?

Takker så mye for svar.

Gjest Elextra
Skrevet

Umulig for oss å anslå hvor mye jobb dette er.

Du bør anslå hvor lang tid du vil bruke, multiplisere med en timepris, og vips!

Gjest uerfaren med dette
Skrevet

Be om å få prøvevaske en gang før dere eventuelt inngår avtale, for å kunne beregne tidsbruk og deretter pris.

Skrevet

Ettersom dette er en jobb du aldri har gjort før så synes jeg at det bør være mulig å avtale en timespris første gangen.

mil1365380270
Skrevet

Ikke peiling på pris, men ville ringt to byråer og spurt hva de skal ha. Så legger du deg litt under. Tror ikke dette er lettjente penger, og byrå er alternativet til å bruke deg, tenker jeg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...