Gjest Vaske vaske Skrevet 16. juni 2009 Skrevet 16. juni 2009 Jeg vasker til vanlig noen kontor til vanlig 2 ganger pr uke og får kr 5000 kr i mnd for dette. Nå har de spurt om jeg er interessert i ekstravask. Det medfører: Ca 15 store vinduer som ikke er enkle å vaske Vask av skuffer og skap på kjøkken, inn og utvendig Alle bilder/hyller på matrom, møterom og alle kontorene Kontorplasser som er bord, lamper ovs Kopirom og møterom Lister og hyller Har ikke anelse hva jeg skal ta for dette. de sier jeg må komme med en pris, men synes det er vanskelig å si ettersom jeg ikke aner hvor lang tid jeg vil bruke. Tenker kanskje gjøre det i løpet av en helg. Har du en anelse om hvilken pris jeg bør legge meg på? Takker så mye for svar. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 16. juni 2009 Skrevet 16. juni 2009 Umulig for oss å anslå hvor mye jobb dette er. Du bør anslå hvor lang tid du vil bruke, multiplisere med en timepris, og vips! 0 Siter
Gjest uerfaren med dette Skrevet 16. juni 2009 Skrevet 16. juni 2009 Be om å få prøvevaske en gang før dere eventuelt inngår avtale, for å kunne beregne tidsbruk og deretter pris. 0 Siter
Speak Skrevet 16. juni 2009 Skrevet 16. juni 2009 Ettersom dette er en jobb du aldri har gjort før så synes jeg at det bør være mulig å avtale en timespris første gangen. 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 16. juni 2009 Skrevet 16. juni 2009 Ikke peiling på pris, men ville ringt to byråer og spurt hva de skal ha. Så legger du deg litt under. Tror ikke dette er lettjente penger, og byrå er alternativet til å bruke deg, tenker jeg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.