ingoen Skrevet 17. juni 2009 Skrevet 17. juni 2009 Hei! Vi er en vennegjeng, noen med barn (2-7 år) og noen uten, som lurer litt på å legge årets sommertur til Bohuslän. Har lest litt på nettet og ser at det finnes mange campingplasser der. Vi tenker å være ca 7-10 dager på tur, og vi skal overnatte i cambicamper, telt, og bobil. Noen som har en eller flere campingplasser å anbefale ? Vi må ha bademuligheter og en liten lekeplass for barna er ok, trenger ikke være et sånt superferiesenter! Noen som har campingsplasser/steder de IKKE anbefaler i området? Greit å vite om de også..hehe! Jeg har vokst opp med at det blide Sørlandet, reker, strandliv og camping = sommerferie, og håper å få litt av den samme stemningen i Bohuslän + litt nye opplevelser. Veldig takknemlig for svar! Hilsen en som allerede er kommet i skikkelig feriemodus... 0 Siter
Speak Skrevet 17. juni 2009 Skrevet 17. juni 2009 Koster er jo fantastisk. Men der får du ikke med bilen. Så da må det bli telt på campingplassen der. (Evt. dagstur) Jeg vet ikke noe om campingplassen der ute. (Har bare overnattet ulovlig i telt på stranda) Fantastiske øyer når været er bra:-) Dersom dere legger turen om Skara, så kan jeg anbefale Skara Sommarland. Supert sted for barn i alle aldre. Der har vi bare sovet i campinghytte og hotell, så igjen ingen anbefaling på campingplasser. ÅÅÅåååå så deilig at det snart er sommer. Og det er noe eget med svenskekysten:-) Ønsker meg sommerhus der... *drømmer* 0 Siter
ingoen Skrevet 18. juni 2009 Forfatter Skrevet 18. juni 2009 Koster er jo fantastisk. Men der får du ikke med bilen. Så da må det bli telt på campingplassen der. (Evt. dagstur) Jeg vet ikke noe om campingplassen der ute. (Har bare overnattet ulovlig i telt på stranda) Fantastiske øyer når været er bra:-) Dersom dere legger turen om Skara, så kan jeg anbefale Skara Sommarland. Supert sted for barn i alle aldre. Der har vi bare sovet i campinghytte og hotell, så igjen ingen anbefaling på campingplasser. ÅÅÅåååå så deilig at det snart er sommer. Og det er noe eget med svenskekysten:-) Ønsker meg sommerhus der... *drømmer* Tusen takk for svar, Speak! Blir nyydelig med sommer, sol og ferie med barna. Gleder meg! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.