Gå til innhold

Meg og mine rare sovevaner

Anbefalte innlegg

Gjest jentepå17

Jeg har funnet ut jeg er litt spessiell, etter en hyttetur med to venniner har jeg fått høre at jeg både snorka og pusta grusomt...da var jeg jo litt forkjøla også da, jeg puster med munnen siden det hele naseholet mitt er nesten helt tett og og jeg føler at jeg aldri kan ha munnen igjen, da må jeg liksom anstrenge med for å puste. Uansett når på døgnet jeg våkner (jeg sover veeeldig lenge) så er jeg like bustete på håret og grusomt trøtt. Våkner aldri uthvilt og fin for å si det sånn.Jeg har snorka før også, når jeg har vært m venniner...flaut og plagsomt!! :(

Jeg har også tendenser til åå legge meg sent da...

Kan det vere noe galt med meg??

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/33053-meg-og-mine-rare-sovevaner/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Christian Anker, spesialist i allmennmed

Jeg foreslår at du kontakter legen din med spørsmål om hva som er årsaken til nesetettheten og hva du kan gjøre for å lindre denne. Det kan føre til at snorker mindre og sover bedre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...