Gjest ikkeMalekyndig Skrevet 18. juni 2009 Skrevet 18. juni 2009 Skal male ytterdøren og ved siden av den er det et smalt vindu, like høyt som døra. Er usikker på hva jeg skal male, kun selve døra eller vindusramma/kantene rundt sidevinduet også? og dermed også kanten rundt døra også? Eller...? Håper noen skjønner hva jeg mener:) 0 Siter
Gjest Pontiac Skrevet 18. juni 2009 Skrevet 18. juni 2009 Du ser nå hvilken farge det er, er det samme farge rundt som på selve flatene? Dette blir også smak og behag, ønsker du i steden hvite lister f.eks. og annen farg på flatene? 0 Siter
Tralla Skrevet 18. juni 2009 Skrevet 18. juni 2009 Enten maler du bare selve dørbladet, eller så maler du døra, karmene og rundt vinduet også. Men da ville jeg kanskje følt at jeg ville malt andre vinduskarmer på resten av huset også... Kan bli storarbeid :-) 0 Siter
Gjest ikkeMalekyndig Skrevet 18. juni 2009 Skrevet 18. juni 2009 Du ser nå hvilken farge det er, er det samme farge rundt som på selve flatene? Dette blir også smak og behag, ønsker du i steden hvite lister f.eks. og annen farg på flatene? Takk for svar. Alt er hvitt nå, hus, dør og vinduskarmer... skal ha døra svart. 0 Siter
Gjest ikkeMalekyndig Skrevet 18. juni 2009 Skrevet 18. juni 2009 Enten maler du bare selve dørbladet, eller så maler du døra, karmene og rundt vinduet også. Men da ville jeg kanskje følt at jeg ville malt andre vinduskarmer på resten av huset også... Kan bli storarbeid :-) Takk for svar. Ja du har vel rett i det... blir vel bare døra da:) 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 18. juni 2009 Skrevet 18. juni 2009 Takk for svar. Alt er hvitt nå, hus, dør og vinduskarmer... skal ha døra svart. Definitivt bare døra. Syns 0 Siter
løvinne71 Skrevet 18. juni 2009 Skrevet 18. juni 2009 Hvis døra og sidevinduet er ment å fremstå som en enhet, ville jeg malt begge deler. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.